Re:Vroemdag 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Re:Vroemdag 2010

• Maker
    Discussie
  • Wij willen er ook weer bij zijn .
    Zal proberen er bij uitzondering er een dagje vrij voor te krijgen

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 155)
    • Moet mij nog inschrijven, vertrek ook vanuit Brugge. 8) 8) 8)

Anoniem

Inmiddels ook ingeschreven, en ook vanuit Brugge vertrekkende [IMG]http://i56.tinypic.com/2j6akpk.gif[/IMG]

als er mensen zijn die wel zin hebben om samen tot daar te rijden => feel free!

ikzelf vertrek vanuit Brugge

mvg

is gebeurt

Sorry voor dit late response maar het is inderdaad de laatste weken enorm druk (nieuwe werkgever, nieuwe klant met dringende projecten e.d.). Weet ook nog niet of ik zelf zou kunnen gaan dit jaar maar ik zal wel alle informatie van diegene die gaat meerijden en jullie inschrijven.

Belangrijk dit jaar:
              1. Vorig jaar was zeer goed dus proberen we dat zo te houden.
              2. Ik moet alle gegevens hebben voor 28 september (daar ik deze ten laatste op 29 september moet doorgeven
              3. Enkel inschrijven als je zeker bent dat je kan komen, indien niet zeker kan je je ter plaatse nog inschrijven de dag zelf (rond 8u30-9u).

Ik heb gisteren een mail van de organisatie ontvangen, hierbij een (belangrijkste) deel daarvan.

[b]Beste clubverantwoordelijke, piloot of gewoon vroemdag deelnemer,

Een beetje vroeger als vorig jaar 😉 en op aanvraag van enkele vroege vogels, is het nu tijd om de 20e (!) editie van Vroemdag aan te kondigen, die zal doorgaan op Dinsdag 19 Oktober 2010 op ‘t circuit van Zolder.

Nog méér dan voorgaande jaren kijken weer duizenden minder valide kinderen uit naar deze gebeurtenis en ik ben ervan overtuigd dat hun dromen zullen verwezenlijkt worden samen met jullie hulp en toewijding.
              Vorig jaar verliep de organisatie tamelijk vlotjes (perfect bestaat niet!) en we willen graag op dat élan doorgaan.

Om je in te schrijven voor Vroemdag 2010, heb ik absoluut dezelfde gegevens nodig als vorig jaar (voor diverse redenen.

Graag had ik dit inschrijvingsbestand van jullie terug ontvangen vóór 30/09/2010.
              Specifiek voor clubverantwoordelijken: deze gegevens zijn nodig voor AL uw teamleden en zorg er aub voor dat die mensen, die zich inschrijven als piloot, ook effectief aanwezig zullen zijn!!! Als sekretariaat gaan we hier toezicht op houden en indien echt nodig, volgend jaar rekening mee houden. Indien men twijfelt over zijn deelname, schrijft men zich beter NIET in en kan men alsnog de dag zelf zich komen aanbieden.

Timing Vroemdag 2010:

08:00 Opening Sekretariaat
              09:30 – 09:50 : inrijden
              10:00 – 10:50 : groep 1
              11:00 – 11:50 : groep 2
              12:00 – 13:00 : pauze (motorstilte!)
              13:15 – 14:15 : groep 1
              14:25 – 15:25 : groep 2
              15:35 – 17:00 : vrij rijden (dragen helm verplicht!)

Alle richtlijnen van voorgaande Vroemdagen zijn nog steeds geldig (95 dB, transponder, afstand van verhaal, polsbandjes & 2 lunchbonnen/wagen, afhaling documenten, enz…) – zie hiervoor ook de bijlage

Voor bijkomende informatie of eventuele vragen, gelieve enkel met mij contact op te nemen aub, hetzij via mail of telefonisch. Zo blijft alles duidelijk en éénduidig.

Sportieve groeten en ik kijk er alvast naar uit om jullie terug te ontmoeten in Zolder,

Patrick Weckx
              Sekretariaat Vroemdag 2010[/b]

Ik voeg hier ook reeds het document ‘Vroemdag 2010 – briefing piloten’ bij alsook ‘Vroemdag 2010 – inschrijvingslijst piloten – blanco’. Diegene die gaan rijden, gelieve het laatste formulier volledig ingevuld naar mij te sturen (setakira@hotmail.com), ze zitten beide in de zip file

Hopelijk zijn we met minstens zoveel Porscheforumwagens als vorig jaar 🙂 [file name=Vroemdag_2010_documenten.zip size=19327]https://porscheforum.be/media/kunena/attachments/legacy/files/Vroemdag_2010_documenten.zip[/file]

Is het mogelijk om ter plaatse in te schrijven of niet?

ik ga ook mee dan is het mijn 5 jaar al tof he

Normaal gezien ook terug aanwezig

T-911 schrijft:

en wat is het kostenplaatje van deze Circuit Experience bij Skylimit events? En wat houdt het allemaal in?

Ik moet dan alleszins werken en heb geen verlof meer dit jaar op overschot. Dus ik kan me niet inschrijven.

Klik voor meer info over Circuit Experience

Gebeurt het nu via het forum of toch niet, is me wat onduidelijk… Heb nog een vriend die ook wel mee wil rijden, porsche 996 turbo S.

Anoniem

Zal nog eens informeren hoe ver Setakira staat. Of:

[i]Uitnodiging Zolder vroemdag http://www.bloso.be/sportpromotie/Pages/Vroemdag.aspx

Inschrijving voor 15/9 via e-mail (naam, type Porsche & GSM/telefoonnummer) aan porsche993owners@gmail.com
                          Nog 4 of 5 plaatsen voor de Porsche 993 club Belgium (alle type Porsche welkom)
                          Met dank aan Jos.[/i]

Of zou die niet te combineren zijn met de forumaanvraag, zijnde één grote inschrijving?

en wat is het kostenplaatje van deze Circuit Experience bij Skylimit events? En wat houdt het allemaal in?

Ik moet dan alleszins werken en heb geen verlof meer dit jaar op overschot. Dus ik kan me niet inschrijven.

Dus daar kan ik met hem niet in terecht. Jammer maar helaas.. hij had het anders wel leuk gevonden denk ik. Misschien dat’k er zelf wel eens mee naar de Nurburgring mee rij. Alhoewel’k daar zelf nog nooit heb op gereden, en ook nog niet op een circuit.

Kzou dan misschien eerst ne keer de Circuit Experience bij Skylimit events op Zolder ne keer doen. Je kan daar ook gewoon een passagier mee naartoe nemen.

Rij normaal ook terug mee en breng nog iemand met een 993 mee. 8) 8) 8)

IS misschien een domme opmerking, maar je kan hem toch gewoon meebrengen?
                                  Ik denk dat als je gaat, je toch ook je vrouw of zoon/dochter mag meebrengen,

allee, dat denk ik dan toch…

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 155)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.