RH AL cuprad driedelig , prijs verlaging

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop RH AL cuprad driedelig , prijs verlaging

• Maker
    Discussie
  • Bij deze mogen de RH AL cuprad’s de deur uit(zonder banden)
    deze zijn nieuw en ongebruikt dus absoluut geen schade

Op deze velgen werden enkel banden opgetrokken om ze te passen, slechts twee van de vier zijn even gemonteerd geweest(niet gereden)

Ze hebben volgende maten

8.5 X 19 ET59 steek 130
    11 X 19 ET65 steek 130

Prijs €1750,- (zéér licht bespreekbaar)

Best bellen op nummer 0032498447740

Grtz Geert

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Vermits verkocht zetten we er dan maar een slotje op

De rest van de projecten lezen we hopelijk snel :happydance:

0

deze zijn reeds lang de deur uit, vergeten afte sluiten 😳

En ben druk bezig geweest met en mega verbouwing van een huis om mijn stalen ras(-sen) te kunnen stallen maar heel binnenkort zal der weer verder gedaan worden aan de P-964 en de jag, de goesting is terug
        Heb ook ne fiat 500C gekocht ondertussen dewelke ik natuurlijk omgebouwd heb naar een abarth uitvoering, zowel binnen als buiten, behalve de motor en heb gisteren mijnen bandenboer aan het werk gezet om der een mooi meerdelig velgje onder te passen, helemaal stil hebben we dus niet gezeten :relaxman: 😀

0

Is een tijdje geleden dat we van Geert en zijn projecten nog iets lazen !

0

Zal geert morgen es bellen…. Zal te druk hebben met de verhuis, denjag, den 964, de…. :respekt:

0

:salut: afwachten dan

0
              Wim

Ik weet niet of ze verkocht zijn, want normaal vermeld Geert dat meestal hier op het forum.

Dus wie weet. 😉

0

😳 dank u, ik was zo aandacht op zoek naar velgen dat ik niet naar de datum heb gekeken
                  groetjes WES-RS

0

Topic is anderhalf jaar oud Domenic, is dus een long shot. 😉

0

zijn die velgen nog te koop?

0

neen, nog niet aan gedacht, had gedacht dat ze hier wel een nieuw baasje zouden vinden, zeker voor deze prijs 😳

0
                        Anoniem

Al eens laten weten aan Jochen?
                          Hij zal deze mss wel snel verkocht krijgen.

0

Mogen weg voor €1500,-

nieuwprijs per velg is rond de €850,- en deze zijn ook nog nieuw in de doos

0

doe gerust een bod, ze liggen in de weg 😳

0
                            13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.