RHD to LHD

Home Forum Porsche Talk RHD to LHD

• Maker
    Discussie

• Yilmaz
    Deelnemer

Hallo iedereen.
      Ik ben hier nieuw en dit is dan mijn eerste tekst naar iedereen toe.
      Graag wil ik de vraag stellen of het mogelijk zou zijn om een porsche geïmporteerd van engeland, switchen van Rechts naar Links. Is dit haalbaar of zouden jullie me dit afraden. Wat ik me hierbij kan voorstellen is.. Naast de dashboard ook de kabels moeten vervangen worden mischien wel tot de pook ?
      Ik zou een oude Porsche boxster willen kopen en zelf proberen ombouwen. Dit is mijn ultime droom tot de zomer.
      Dank

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • LOL ik bedoelde RHD :bounce:

[quote=”stekki” post=226826]Heb 3 jaar met LHD Elise gereden, geen probleem, enkel niet zo praktisch int stad en parkings met bareel. [/quote]
          Rij al jaren LHD nog nooit iets van hinder ondervonden. :happydance:

Heb 3 jaar met LHD Elise gereden, geen probleem, enkel niet zo praktisch int stad en parkings met bareel. Went zeer snel. Zou de ombouw niet doen voor de hierboven genoemde redenen.

Voilà, poten aan je lijf hebben en je verstand gebruiken zoals Wes en dan is al veel mogelijk :up:

Of ne 924 kopen. :first:

Ik zeg niet dat je niet mag dromen maar als een oude lhd boxster al te duur is zou ik eerst eens beginnen met geld te sparen … :think:

Péage is het makkelijkst via de télépéage maar de andere bemerkingen kloppen wel.
                    Hangt er ook vanaf voor wat je de auto wil gebruiken. Als daily ga je regelmatig met de ongemakken geconfronteerd worden.
                    Als weekend wagentje om bij mooi weer rustig te gaan cruisen met de misses of mister naast je…..no problemo.
                    Zij kan ook die hamburgers in ontvangst nemen en het parkeerticketje in het gleufje proppen… Zolang jij haar maar het geld of de kaart geeft. :happy:
                    Ik zou er in ieder geval niet aan willen beginnen. Geef mij maar “ne echte”! :coolness:

idd, moeilijk te vinden vandaar levensgevaarlijk :driver:

een lagere wagen dan een AC Cobra? :coolness:

heb zelf een AC Cobra RHD gehad, zolang er een lagere auto voor jou rijdt, zodat je een goed zicht heb op wat er voor jou te zien is en ook wat uit de tegenovergestelde richting komt is dat te doen maar anders is het levensgevaarlijk, je moet al met de helft van je auto op het andere vak komen en dan nog zie je de tegenliggers niet altijd.
                          betaal bvb maar eens peage als je alleen in de auto zit, ombouw bij een oldtimer is mss nog te overwegen maar denk dat je er beter niet aan begint bij een recente wagen want op de keuring zullen ze hier zeker moeilijk over doen en dan zit je daar met een “waardeloze” auto,
                          kost bovendien ook al een pak geld waardoor het wellicht niet de moeite meer loont om een RHD te kopen
                          ik doe het in elk geval nooit meer, een RHD kopen

Wordt er niet gelachen, oa. door de mannen van Top Gear, met de boxster omdat die er vooraan en achteraan toch hetzelfde uitziet?

Niemand zal het dus merken dat je achteruit de parkeergarages inrijdt!

probeer maar eens een parkeerticketje voor een ondergrondse te nemen of een burger bij de McDrive te bestellen… 😉

Gewoon achteruit de parking of de Mc Drive inrijden, voor alles is er een oplossing :mrgreen: :mrgreen:

tja, ik denk dat Wes wel eens gelijk zou kunnen hebben … sorry, niet de eerste keer in mijn leven, niet ver genoeg nagedacht (al ben ik geen voorstander van Burger King/Mc Donalds toestanden)

Geloof mij vrij, Yellow Submarine, dat zijn Engelsen die in Belgie wonen & werken maar louter om fiscale redenen rijden met een UK plaat, heb zo tal van collega’s 😉

Ik heb al in UK gereden en ik moet zeggen dat dit best meevalt. Vrouwtje was er uiteraard bij om de vrachtwagens veilig te kunnen inhalen. Dat zou anders een probleem zijn.

Maar je ziet bij ons op de E17 vaak wagens met GB nummerplaat rijden die het stuur gewoon links hebben staan. Misschien rijden die gewoon meer op het vasteland dan thuis en kopen daarom geen RHD, ik weet het niet.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.