richtprijs 944

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening richtprijs 944

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Ik ben al even bezig met het zoeken naar een 944 en ben al naar een paar gaan kijken. Nu vroeg ik mij af voor hoeveel die wagens eigenlijk verkocht worden. Van uitstekend tot ok bijvoorbeeld. Ik weet dat het een moeilijke vraag is en dat het nog altijd een kwestie is van “wat de zot er voor geeft”, maar een richting in de zin van 5000€ voor een zeer goed bijvoorbeeld zou al een indicatie kunnen zijn.

Ik heb precies ook het idee dat die op de nederlandse markt goedkoper zijn? (meer aanbod?) of is dit maar een gedacht?

Merci!

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Ik denk dat ik naar die 944 ben gaan kijken. Een witte in hulst? Op zich nette wagen, maakte de juiste geluiden, maar niet helemaal mijn ding. Wel werkten de elektrische ramen en spiegels niet. Ook leek de wagen eens een accidentje gehad te hebben. De kleur van de moterkap, bumper en het zijpaneel waren een ander wit. De lamp aan deze kant ging ook niet vlot naar binnen.

Toch merci voor de tip!

Ik weet er nog steeds ene staan, wit, bijna perfecte staat omdat de huidige verkoper een lompe kloot is

Belgische papieren

Staat in hulst, 4500€, door het gekloot kan je mi nog wat afbieden en zo op 4000 à 4250 uitkomen

Meer info over waar hij staat en zo kan je bij Cabrio Wim krijgen (de wagen staat bij een van zijn buren)

om je een idee te vormen van de markt en de huidige vraagprijzen kan je eens door deze selectie bladeren. de duitse markt wijkt niet zoveel af van die in de benelux.
          denk de extremen weg, zowel aan de lage als hoge kant van de prijs. en weet dat er nog gepingeld wordt en de effectieve verkoopprijs gewoonlijk nog een paar honderd euro lager uitvalt.

Ik denk dat ge voor 5000 wel iets kunt vinden.
            Niet in topstaat maar wel in goede staat.

En als ge het wa volgt ziet ge da auto’s ongelooflijk
            lang te koop blijven staan. Dus stade sterk om wa minder
            te bieden.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.