- Dit onderwerp bevat 17 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 december 2014 om 22:31
Even voorstellen, wel zo netjes natuurlijk.
Ik ben dus Rick Burgers. Geboren in het jaar ’89 en sindsdien besmet met het Porsche virus door mijn vader. Mijn vader kocht zijn eerste Porsche namelijk een jaar nadat ik geboren was. De auto hebben we nog steeds in de collectie. Volledig eerste lak etc. etc…..perfecte auto:
Mijn eerste auto was ook een Porsche, maar die heb ik eigenlijk voordat ik mijn rijbewijs haalde verkocht aan mijn pa. Een tijdje Honda gereden met veel plezier maar toch na een tijdje voor een Porsche gekeken voor erbij en dus ook aangeschaft toen ik de juiste vond:
Volledig eerste lak
Dashboard zo goed als scheurvrij
Nieuwe koppeling
Koni geel rondom icm dikkere torsiestaven achter
Halve rolkooi (schroefkooi, dus zo weer eruit te halen)
Dansk einddemperEen perfecte auto helemaal naar mijn smaak.
Hierna ging het helemaal mis (of misschien wel het juiste pad op). Samen met mijn vader kocht ik een 968 Cabriolet die de meeste wel zullen kennen van de Nederlanders hier op dit forum:
Hierna kochten we onze eerste 911. Dat is dus de auto van p.virus hier op het forum. Omdat er weinig meer origineel was aan de auto hebben we hem verkocht. Toen een 928 gekocht, deze hebben we nog steeds. Ik kocht er een 924 S Le Mans bij (origineel Nederlands). Deze is momenteel in opbouw fase. Dit moet echt een pareltje worden. Mijn pa heeft in de goede tijd nog wat gelimiteerde exemplaren van 924’s gekocht (924 2.0 Le Mans, 924 50-jahre edition).
Wat er hierna nog gebeurde zal ik jullie morgen vertellen. Sinterklaasavond, dus ik ben ervandoor :salut: :driver: 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.