rides

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Voor diegene die Discovery channel kunnen nemen, straks is er een programma over de porsches van hollywood om 22h.
      Telenet, post 501, naam vh programma is “rides”.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Anoniem

maandag van de partij (ni met de boxster maar met Seta…thx Seta)

Toch geen probleem zeker, das maar een kleine moeite hoor.

Voila Heren, copiekes liggen reeds in de P, doe me er maandag maar aan denken hé
          Ben nu wel uitverkocht, mijn spindel is op…

Tof , bedankt , ik durfde nie meer vragen 😳

[quote=”993S”:1g758puj]Seta , maakt gij dan nadien eentje voor mij ?[/quote]

Ik zal voor U ook ineens een kopieke maken Denis

Seta , maakt gij dan nadien eentje voor mij ?

[quote=”Setakira”:26ftb7ai]ah stefan, maak je mij dan ook een copietje 😉 [/quote]

Komt voor mekaar

ah stefan, maak je mij dan ook een copietje 😉

[quote=”mark986″:3hzw9wqh]kan er iemand mij ook een copijtje bezorgen?
                      thx[/quote]

Mark, laat even weten of je zeker komt maandag dan breng ik voor jou een copieke mee.

Aangezien je met Seta mag meerijden veronderstel ik dat je wel komt ?

Bedankt Guy, hier is ie ook goed aangekomen!!! 8)
                        Pascal

Anoniem

kan er iemand mij ook een copijtje bezorgen?
                          thx

Guy , ook van mij hartelijk bedankt, als ik nekeer iets kan terug doen…

let me know

Ook hier is de DVD aangekomen.
                              Nog geen tijd gehad om te bekijken , maar dat komt nog.
                              Van aller harte bedankt ❗

Guy, fantastisch bedankt !!!
                                direct bekeken 🙂 )

S2

Is het niet mogelijk om dit ergens online te zetten zoals die “1….0 Porsches and me”.
                                  Dat was best handig 🙂

Gisteren gezien. Nogmaals bedankt Guy!

Amaai, Jay Leno komt daar wel heel goed weg hé!

Man met een groot hart om direct daarna terug in te stappen en diezelfde bocht nog harder te nemen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.