Rij – les

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Rij – les

• Maker
    Discussie

• Xaverius
    Deelnemer

Dag

Zou graag eens een rijcursus willen volgen om ‘het maximum’ uit mijn CS te halen
      en vooral ook om er zo veilig als kan mee te rijden.

Gezien ik nieuw ben in de wondere wereld van Porsche, graag enkele adviezen waarvoor
      alvast mijn dank.

Groet,

X

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • Geinteresseerden +1 😉

ik krijg af en toe folder van deze mensen, mar nog niet deelgenomen

Ik heb momenteel de 964 niet meer, en ik moet eerst mijn motor verkopen voordat ik er weer een ga kopen.
            Denk overigens dat ik niet graag met een 911 de 1e x t circuit op duik, weet iemand wat een 944 huren kost?

Ik denk er hetzelfde over Wim 😉

Wim

Even wachten op Geert zijn antwoord. 😉
                En ik zou het liefst de training doen met mijn eigen Porsche, weet ik ook eens waar ge grens ligt. 💡

Ik ben ook van plan zo’n cursus te volgen, maar wil dan wel een wagen huren.
                  Weet iemand hier toevallig een adres voor(944 ofsow) en een indicatie voor de kosten?

En met eigen wagen of niet ?
                    Ook heel belangrijk vind ik .
                    Klinkt in elk geval interessant

Wim

Verklaar u nader Geert, hoe meer info hoe liever.
                      Dus wanneer (datums)
                      Min/max aantal deelnemers
                      Kosten per persoon of team.
                      Wat word er aan geleerd.
                      enz.
                      Denk dat je dan wel enig animo kunt verwachte op je antwoord. 💡

Wij kijken op dit ogenblik uit naar een groepsopleiding voor enkele klanten.
                        Indien jullie wensen deel te nemen, kan je dit hier melden.

Geert

rjf

Lijkt me ook iets tof om te doen. Zo’n cursussen bestaan op het circuit in oa Zolder maar zijn niet gratis *kuch* :mrgreen:

Anoniem

Zoveel mogelijk de rechtse pedaal gebruiken (en volledig intrappen). En zo weinig mogelijk de middelste gebruiken. :mrgreen:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.