Rijbewijs 3 maanden kwijt ?

Home Forum Zeverhoekje Rijbewijs 3 maanden kwijt ?

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Iemand het nieuws gezien?

Ge kunt binnenkort beter drugsdealer worden ipv te snel te rijden, precies.

Of beter thuis zitten ipv elke dag twee (binnenkort drie) uur onderweg te zijn om op uw werkt te raken.

:bounce: :bounce:

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
      • Nu 24 jaar rijbewijs, en 1maal boete gehad voor te snel rijden. :engeltje: Dus wat is het probleem :think: Vind het geen slechte zaak eerlijk gezegd.

+1

zucht.. :puke:

Dat ze eerst eens zorgen voor een degelijke infrastructuur om over te rijden hier in België. Dat ze al die autostrades eens een paar baanvakken breder maken en dan ons wat trager laten rijden, maar dan rijden we nog. Als ik nu ergens ‘s avonds rij en ik heb eens geen verkeer, dan trap ik een beetje door.
            Ik sta bijna elke dag 4u in de file te bumperen.. :what:

Maar die 2 overtredingen gelden voor recidivisten binnen een termijn van 3jaar of levenslang?

In 2015 dronken gepakt
              In 2017 gepakt aan 180 is 3maand rijbewijs kwijt

In 2015 dronken gepakt
              In 2018 gepakt aan 180 is 1maand rijbewijs kwijt want geen recidivist? Heb ik het juist op?

Chance dat ik nu net mijn rijbewijs kwijt ben deze telt nog niet mee voor bovenstaande als ik het zo lees?

I repeat: wat heb ik gemist? 🙁
                  Als 80.000km per jaar doende mens, kan het mij wel boeien wat ze nu weer aan het bekokstoven zijn. Ik sponser zo al genoeg dat politiebal! 🙄

Ben nog aan het wachten op het resultaat van een pullover van een paar weken geleden met de Turbo. Toen reed ik net als iedereen 110 waar je 90 mocht op een grote baan, maar mij moesten ze er toch weer kunnen uithalen … :bounce:

Oei, het is nog erger dan ik dacht. Slechts 2 zwaar overtredingen op 3 jaar…… :bounce:

Het gaat van kwaad naar erger. Is het allemaal uiteindelijk nog leefbaar met een overheid die er maar op uit is om ons zoveel mogelijk af te pakken? Is een beetje de tol die wij betalen voor ons systeem. Om de zoveel jaar een nieuwe wetgever die zijn stempel drukt door nieuwe regeltjes uit te vinden … :bounce:

❓ wat heb ik gemist??? :wtf:

Yup. Ze zijn goed bezig. Je moet al niet veel “pech” hebben om op 3 jaar tijd 3 zaar overtredingen te hebben…. :think:

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.