Rijtaks 996

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Rijtaks 996

• Maker
    Discussie

• Frederic_911
    Deelnemer

Kan iemand mij de rijtaks van een 996 geven aub?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • En dat is hetzelfde bedrag als voor een 964/993/996/997 (als je cilinderinhoud 3.6l is tenminste en niet meer).

En stijgen dat dat doet ❗
        4j geleden 1250euro, nu al 1370euro 😥 (10% gemeente en provincietaksen erbij) En nu durven ze al op hun formulier te zetten: te betalen binnen de 15 dagen? Yeah right, wachten zullen ze, zoals de vorige jaren, minstens 2 maand, altijd betaalt laatste dag augustus dus nu zeker niet eind juni, neen pas om 23u59 wordt het bedrag overgeschreven :mrgreen:

Of nog beter: trek maar af van wat de staat mij nog moet 😆 Dan kunnen ze meer dan aan jaar wachten zoals iedere hardwerkende belg nu 👿

Elk jaar hoesten we dit bedrag met veel plezier op om onze politiekers in Brussel tevreden te houden 👿

15 jaar geleden kon je nummerplaten van een “werfwagen 1600cc” op een 928 S4 vijzen en kreeg ik elk maand van mijn verzekeringsmakelaar een groene kaart voor 1 maand als vervangwagen. Als ze je tegen hielden zeiden ze niets. Nu zou je zoiets niet meer moeten proberen vrees ik. Dus betalen of in een ander land proberen in te schrijven 😉

ken

klopt ja…
            cilinderinhoud 3,6l
            de Belgische staat moet nogal veel geld verzamelen op die manier, spijtig genoeg wordt deze taks niet altijd gebruikt voor het vernieuwen van onze Belgische wegen…

dat zijn dan 1355,64 eurotjes voor vadertje staat 😥 😥

Hallo,

fgov.be

Mvg Philip911 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.