rijvaardigheidstraining zo 30 maart 2008 geannuleerd

Home Forum Porsche Uitstappen rijvaardigheidstraining zo 30 maart 2008 geannuleerd

• Maker
    Discussie
  • ben voor iemand op zoek naar een rijvaardigheidstraining, dus geen circuit rijden of zo
    wel wagenbeheersing, slippen etc
    maar kan buiten het bekende http://www.jesco.be http://www.promove.be eigenlijk weinig vinden…
    wie kan me helpen?

ps liefst circuit zolder of zo
    (limburg antwerpen luik brabant)

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Anoniem

Spijtig dat het niet mogelijk is om ook even met eigen wagen te oefenen. Maar los daarvan: liefst weekend (hoewel het in de week ook wel zal lukken). Rijden op circuit interesseert me minder. Ik heb ook eerder voorkeur voor een ganse dag, een halve dag vind ik niet de moeite genoeg. Maar ik sta open voor alles (wat dit betreft althans 😕 )

update:

waar gaat de voorkeur naar uit door de week of het weekend?

Voor een dagcursus bedraagt de prijs 250 euro p.p. (excl. btw).

Op het slipparcours is het om praktische redenen moeilijk om de oefeningen met eigen voertuig te doen omdat de wagens steeds met slicks zijn achteraan om op de “slipmat” aan relatief lage snelheden voldoende effect te krijgen.

Op circuit rijden, onder begeleiding van instructeurs, kan uiteraard wel. De huurprijs voor het circuit bedraagt 5.500 euro tijdens de week en 8.750 euro tijdens het weekend.

Een weekend einde maart of begin april wordt moeilijk omdat de autosportkalender vanzelfsprekend prioriteit krijgt. In deze periode zijn ze enkel nog vrij tijdens het weekend van 29 en 30 maart. Gedurende de week zijn er meer mogelijkheden, maar opteren jullie liever voor een weekenddag?

Laat even weten wat jullie er van vinden?
        voorkeur maart /april, dan zijn de meesten toch uit de winterstalling denk ik?

kan bijv. ook 2 x 4u dan zijn we met +/- 40 man
        en dan ev. nog het circuit erbij voor de hele dag…
        laat maar ns horen 😀

Heb die + cursus defensief rijgedrag al verplicht moeten volgen van m’n verzekering 😆

hou me ook maar in de loop. Wil dit ook wel eens doen om mijn beestje beter te leren kennen
            🙂 )

Ben ook wel geïnteresseerd. Had het op m’n kerstlijstje staan, maar heb ‘t spijtig genoeg niet onder m’n boom gevonden.

Als dit concreet wordt doe ik mee!

Plumber

leuk idee die groeps sesie ben ik al jaren van plan maar is er tot op heden nooit van gekomen

effe leker karren met een ander zijn auto moeten we niet met de eigen wagen zot doen 😆

ondertussen dus bij promove terechtgekomen

in één keer voor het forum gevraagd en is mogelijk:

indien min. 16 pers. meedoen, dan exclusief voor de forummers les bijv. het circuit te Zolder
                    € 160,- excl. BTW voor een halve dag (4u)
                    voor een hele dag krijg ik nog de prijzen door
                    krijg ook nog antwoord op circuit rijden en eventueel eigen wagen, morgen meer…. 😀

6 professionele instructeurs
                    6 leswagens

Programma:
                    00u00 – 00u45 Theorie
                    00u45 – 03u45 Praktijk Zitpositie
                    Stuurwielbehandeling
                    Bochtentechniek
                    Ontwijkmanoeuvre
                    Noodstop met / zonder ABS
                    Splitrem

03u45 – 04u00 Evaluatie

ps : TIP: opleidingscheques
                    ProMove is door de Vlaamse Overheid erkend als opleidingscentrum (erkenningsnummer : 200200394). Met de opleidingscheques van de overheid betaalt u 50% minder. Ook als particulier kan u hiervan genieten. Vraag de opleidingscheques aan bij de VDAB.

Hallo,

voor deze zaken kan je volgens mij terecht bij Willemyns autorijschool in Brugge, zij hebben daar een afzonderlijk terrein met sproeiers, polybeton, enz.
                      Goede rijvaardigheidslessen, misschien in groep gaan met enkele forummers, misschien kan je dan aan groepstarief, wie weet…

Anoniem

Ik zou dat ook eens willen doen. En volgens de formule: eerst leren met de wagen van de instructeur/firma, en daarna nog wat oefenen met mijn eigen wagen om deze beter te leren kennen.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.