Rinspeed 997 Indy

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Rinspeed 997 Indy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”Pascal”:2bvn9oui]Als Luc met zijn voituur op de baan is, dan IS het een prioritair voertuig … met of zonder streep 😆 😆 😆 [/quote]

😆 😆 zeker als ik bij de Pascal moet zijn 😆 😆

Als Luc met zijn voituur op de baan is, dan IS het een prioritair voertuig … met of zonder streep 😆 😆 😆

[quote=”RSR”:1if3j9ji]Ik ga er eens prijs voor vragen om van die blokjes op mijn wagen te zetten. Maar de vraag is mag dit wel in ons klein rot landje waar bijna niets meer mag ?[/quote]

zolang je er geen blauwe lijn op spuit mag dat zalle, ge moocht er gewoon geen prioritair voertuig van maken

Ik ga er eens prijs voor vragen om van die blokjes op mijn wagen te zetten. Maar de vraag is mag dit wel in ons klein rot landje waar bijna niets meer mag ?

[quote=”Pascal”:2vd2ig38]

SidewindR, als jij nu eens ook zo’n zwart/wit geblokte striping over je auto liet zetten … Dan lijkt ie zefs op die Rinspeed 😉 [/quote]

Hehehe, ja, daar valt over na te denken 😉 )

Groetjes,

SidewindR.

😆 😆 😉

Anoniem

ok, ge hebt me zot gemaakt 🙂 )

[quote=”mark986″:2prznxjy]me ni zot maken he luc 😆 😉 [/quote]

Ba Mark voor enkel euro’s meer staan die daar wel op hoor 8)

Anoniem

me ni zot maken he luc 😆 😉

[quote=”mark986″:3w42oeqa]die vleugeldeuren hé grrrrrrr…..
                        maar da wil ik de luc ni aan doen 🙂 ) [/quote]

Geen probleem Mark ik kan deze leveren vanaf 02/2006 met attesten en alles er bij voor de keuring. De prijs weet ik ook nog niet juist

Pascal je doet me op een 💡 komen 🙂

SidewindRn[quote]Not bad at all!!!

SidewindR, als jij nu eens ook zo’n zwart/wit geblokte striping over je auto liet zetten … Dan lijkt ie zefs op die Rinspeed 😉

aan de oude ducktail, maar kon niet meer op de benaming komen merci voor de fotokes zo zien de meeste wat ik bedoel denk of zie ik deze gelijkenis??

mij aan de 993 turbo 😕 D

Aan de oude GT2 😯

Ik vind eerder aan de oude Ducktail

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.