Rinspeed 997 Indy

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Rinspeed 997 Indy

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • [quote=”Pascal”:2bvn9oui]Als Luc met zijn voituur op de baan is, dan IS het een prioritair voertuig … met of zonder streep 😆 😆 😆 [/quote]

😆 😆 zeker als ik bij de Pascal moet zijn 😆 😆

0

Als Luc met zijn voituur op de baan is, dan IS het een prioritair voertuig … met of zonder streep 😆 😆 😆

0

[quote=”RSR”:1if3j9ji]Ik ga er eens prijs voor vragen om van die blokjes op mijn wagen te zetten. Maar de vraag is mag dit wel in ons klein rot landje waar bijna niets meer mag ?[/quote]

zolang je er geen blauwe lijn op spuit mag dat zalle, ge moocht er gewoon geen prioritair voertuig van maken

0

Ik ga er eens prijs voor vragen om van die blokjes op mijn wagen te zetten. Maar de vraag is mag dit wel in ons klein rot landje waar bijna niets meer mag ?

0

[quote=”Pascal”:2vd2ig38]

SidewindR, als jij nu eens ook zo’n zwart/wit geblokte striping over je auto liet zetten … Dan lijkt ie zefs op die Rinspeed 😉 [/quote]

Hehehe, ja, daar valt over na te denken 😉 )

Groetjes,

SidewindR.

0

😆 😆 😉

0
                Anoniem

ok, ge hebt me zot gemaakt 🙂 )

0

[quote=”mark986″:2prznxjy]me ni zot maken he luc 😆 😉 [/quote]

Ba Mark voor enkel euro’s meer staan die daar wel op hoor 8)

0
                    Anoniem

me ni zot maken he luc 😆 😉

0

[quote=”mark986″:3w42oeqa]die vleugeldeuren hé grrrrrrr…..
                        maar da wil ik de luc ni aan doen 🙂 ) [/quote]

Geen probleem Mark ik kan deze leveren vanaf 02/2006 met attesten en alles er bij voor de keuring. De prijs weet ik ook nog niet juist

0

Pascal je doet me op een 💡 komen 🙂

0

SidewindRn[quote]Not bad at all!!!

SidewindR, als jij nu eens ook zo’n zwart/wit geblokte striping over je auto liet zetten … Dan lijkt ie zefs op die Rinspeed 😉

0

aan de oude ducktail, maar kon niet meer op de benaming komen merci voor de fotokes zo zien de meeste wat ik bedoel denk of zie ik deze gelijkenis??

0

mij aan de 993 turbo 😕 D

0

Aan de oude GT2 😯

Ik vind eerder aan de oude Ducktail

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.