Rinspeed 997 Indy

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Rinspeed 997 Indy

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • die achterspoiler doet me aan een oude 911 gt denken jammie, kwijl, kwijl

Ik verkies toch liever de voorkant dan de achterkant

da achterste van ne 997 is wel knap ma da voorste blijf ik echt nogal braafkes vinden.soft zelfs.

Anoniem

nen MC, das een gedacht, kan ik ineens iets meenemen voor te knabbelen 🙂 )

[quote=”mark986″:3koysyv6]die kennen mij al van de vorige keer hé luc 😉 ) nu zal ik iets anders moeten gaan bezoeken hé[/quote]

Nen Mc of nen juwelier 8)

Anoniem

die kennen mij al van de vorige keer hé luc 😉 ) nu zal ik iets anders moeten gaan bezoeken hé

[quote=”mark986″:1hcoxkd4]dit jaar hebt ge de ophanging erdoor gekregen, volgend jaar een nwe uitdaging hé 😉
                  alleen es zien of dat het blingbling verantwoord blijft ….[/quote]

Dat is mijn lang leven hé Mark al die uitdagingen aan gaan. En uwen blingbling of tingting ja dat zien we wel als hij klaar is ge kunt ook ne keer nen GB of zo gaan bezoeken, die hebben dat wel ergens liggen 😉

Anoniem

dit jaar hebt ge de ophanging erdoor gekregen, volgend jaar een nwe uitdaging hé 😉
                    alleen es zien of dat het blingbling verantwoord blijft ….

[quote=”mark986″:1teobxnl]die vleugeldeuren hé grrrrrrr…..
                      maar da wil ik de luc ni aan doen 🙂 ) [/quote]

Geen probleem ik wil die wel monteren voor u Mark 😉

Dat is idd echt een hele vette bak

wel mooi die checkered stripe.

Mooier dan die dubbele strepen die je soms op japannerkes ziet…

Anoniem

die vleugeldeuren hé grrrrrrr…..
                            maar da wil ik de luc ni aan doen 🙂 )

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.