ritje Antwerpen – kerstmarkt Hasselt

Home Forum Porsche Uitstappen ritje Antwerpen – kerstmarkt Hasselt

• Maker
    Discussie

• Ive
    Deelnemer

Wie rijdt mee op zaterdag 19-12-15 naar “Winterland” Kerstmarkt Hasselt vanuit Antwerpen?
      Planning:
      -samenkomst parking Q8 Ranst met vertrek 14:00 richting Hasselt :happydance:
      -In de buurt van Hasselt samenkomen met Limburgse leden
      -Gezellig kraam uitzoeken op de kerstmarkt voor een natje en een droogje :applaus: :mrgreen:

http://www.winterland.be

Voorlopig:
      -Ive en Vanessa

(copy)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
      • Kerst markt Winterland Hasselt : ondanks dat ik zeer dichtbij woon , geraak ik er niet vandaag ; te drukke huisbezigheden ,vlak voor Kerst 8)
        Amuseer jullie daar , er staat momenteel een zonnetje boven Hasselt en de temp bedraagt 12° ,dus niet nodig om handschoenen en sjaals mee te brengen.

wss geen lampje. ik heb in de latere 993 met dezelfde pamperverwarming evenmin een lampje opgemerkt, wel rooie billen als je het wieltje van de potentiometer op max laat staan tijdens lange ritten :censored:

Gisteren mooi weer, zonnetje, Porsche buiten en naar Hasselt Winterland. Op zich best wel knap.
            De Porsche stond in de verlichte parkeergarage van mijn werkgever in het centrum van Hasselt en toen ik instapte zag ik tot mijn verbazing dat ik zetelverwarming had. 😳
            Naast de twee ronde knoppen van de zetelverstelling stond nog een knopje voor de zetelverwarming. Helaas werkte het niet want ik voelde niets en zag ook nergens een lampje branden, of brand er nergens een lampje bij die oude Targa’s?

er komen nog kerstmarkten é

wie van het forum gaat er mee en waar spreken we af Q8 in Ranst ?

– vankerchove
              – PDS ?
              – …..

PDS

Ah Ive

Geen probleem !

Volgende keer

Ive

Hey mensen,
                  Door een familiale noodsituatie kunnen wij helaas zélf niet meer meegaan.
                  Ik vind die zéér vervelend omdat ik deze topic zelf gestart ben en nu zelf niet meekan 😳
                  Ik wou dat het anders was maar helaas. Prettige feestdagen zullen het alvast niet worden voor ons 🙁

Hopelijk kan ik op jullie begrip rekenen

Ive

eventjes weer in de schijnwerpers plaatsen :salut:

Ive

oei Drip, da’s geen goed nieuws. Sterkte alvast
                      En er komen nog kerstmarkten en ritjes ze

XXX

Ive, sorry maat, ik moet passen – begrafenis op die dag 🙁

Ive

super, kunnen we ergens daar in de buurt dan samenkomen?

Ive

super, kunnen we ergens daar in de buurt dan samenkomen?

Hasselt is 30 minuten van hier … Antwerpen wat verder.

Wellicht dat we gewoon even naar Hasselt rijden 😉

Hasselt is 30 minuten van hier … Antwerpen wat verder.

Wellicht dat we gewoon even naar Hasselt rijden 😉

voor mij is het maar 15Km rijden .. dus waarschijnlijk kom ik even voorbij .. voor een Gluhwein :up:

voor mij is het maar 15Km rijden .. dus waarschijnlijk kom ik even voorbij .. voor een Gluhwein :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.