ritje noord Frankrijk

Home Forum Porsche Uitstappen ritje noord Frankrijk

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

s’morgens wakker worden en geen goesting om thuis te zitten met dit mooie weer , Wat doe je dan ? Je belt enkele vrienden om een ritje te maken . ziehier het resultaat van een leuke toevallige trip naar Cassel en omstreken .

Attachments:
      • f007.JPG
      • f017.JPG
    14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • dat kan idd zeer de moeite zijn. Ik denk vaak als ik weer ga duiken in Zeeland dat het een leuke rondrit moet kunnen zijn, ik vrees alleen dat de zin om mijn hoofd onder water te steken te groot gaat zijn dan :think:

[quote=”Igordiver” post=136622]Voor de zeehondenwatchers onder ons kan ik een rondritje Oosterschelde aanbevelen. Aan de duikplaats Burghsluis heb je restaurant/taverne ‘t oliegeultje. Vandaar heb je goed zicht op een zandbank ten midden van de Oosterschelde waar bij goed weer vaak grote groepen zeehonden liggen te zonnen. Een verrekijker is wel geen overbodige luxe. Er worden trouwens steeds meer bruinvissen gespot ook.[/quote]

Leuk om weten voor een RLC te organiseren eventueel :up:

Voor de zeehondenwatchers onder ons kan ik een rondritje Oosterschelde aanbevelen. Aan de duikplaats Burghsluis heb je restaurant/taverne ‘t oliegeultje. Vandaar heb je goed zicht op een zandbank ten midden van de Oosterschelde waar bij goed weer vaak grote groepen zeehonden liggen te zonnen. Een verrekijker is wel geen overbodige luxe. Er worden trouwens steeds meer bruinvissen gespot ook.

[quote=”de zwarte pijl” post=136571]het was terug in orde, de cava was mee zoals gewoonlijk, mooie baantjes gedaan,en zeehonden gezien :coolness:[/quote]

f014.JPG

Sammy begon spontaan het verkeer te regelen !!!!!

f028.JPG

f050.JPG

En hier de beruchte zeehond ,hij zat te ver om een mooie foto te maken .

f071.JPG

Goed bekeken! :driver:

‘De druppels binnen zijn altijd groter dan de druppels buiten.’

Of zou dat niet gelden midden in SummerTime?

GROOT gelijk mannen!!!! :up:

Jaja, ‘t was in orde!
                    En den zeehond heeft zelfs een ooge getrokken naar de zwarte pijl :coolness:

tof mannen, genieten maar :drink:

Ziet er lekker uit, echter nog nooit van Cassel gehoord, zal eens even googelen.

het was terug in orde, de cava was mee zoals gewoonlijk, mooie baantjes gedaan,en zeehonden gezien :coolness:

Altijd de moeite. Paar jaar geleden is gedaan met de Daytona en de afgelopen 2 jaar telkens gepasseerd in deze streek vanuit naar Normandië naar de controle in Ieper met de patron. Ook n leuke kar trouwens

:bounce: :bounce: :bounce:
                              :think: :think: :think:

‘t Begint lang te duren… Hééél lang… 👿

Desalniettemin.. :up:
                              Mooie rit precies, we waren er graag bijgeweest :drink: :first:

Laat maar weten wanneer je nog eens geen zin hebt om thuis te blijven… :coolness:

Wat kan het leven mooi zijn hè

f040.JPG

f045.JPG

f049.JPG

f052.JPG

f058.JPG

f081.JPG

f076.JPG

f082.JPG

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.