Ritjes , Belgische humor en Bourgondiers

Home Forum Zeverhoekje Ritjes , Belgische humor en Bourgondiers

• Maker
    Discussie
  • Eigenlijk mag ik helemaal niet posten in dit topic(van mezelf) en toch doe ik het.
    Ik zwerf hier al wat langer rond en durf de stap te zetten.
    Wat mij verbaast bij de meetings die ik zie op het forum, zo ook deze, is dat:
    – er veel gegeten wordt in verhouding met het rijden
    – een meeting al gauw een hele dag of een groot deel daarvan beslaat
    – men nooit rijdt zonder eten
    – er nooit spontaan op een zondagmorgen iemand roept..wie rijdt er mee een rondje …..

Heeft er niemand behoefte aan rijden met elkaar, liefst 2 uur minimaal en dan ook nog zonder moeite achter het stuur kunnen kruipen?
    Voor mij persoonlijk is het lastig om in België iets te organiseren en voor jullie te ver om richting mijn woonplaats te komen, maar bij mij staat rijden voorop 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Zal het zeker melden als het weer eens zover is.
      Nu net geweest, dus kan nog even duren.

Anoniem

[quote=”Sigrid” post=94592]Het is inderdaad domweg hardrijden over de autobahn.
        Vroeg vertrekken zodat er nog weinig verkeer is. Route wordt door iemand uitgezet, waarbij gelet wordt op wegwerkzaamheden en vooral waar je zonder snelheidslimiet mag rijden.
        Het is ieder voor zich, de één gaat over de 300, de ander niet…ik dus. 260 is mijn limiet. Dan rijd ik nog relaxed, daarna niet meer, dus dat is voor mij te overmoedig. Ligt ook aan de auto waarin je rijdt en het wegdek.
        En nee Funny, het gaat zeker niet om wie het eerste is ❗ Dan kan je net zo goed alleen gaan. Het is vaak een stuk gas geven en dan weer naar 200/230 terug zodat je elkaar weer even ziet en ook kan genieten van de ander zijn snelheid en geluid.
        De route is ook altijd “een rondje”, dus nooit heen en terug hetzelfde. Tankstation is de tussenstop om te groeperen. Goedkoop tanken is echt iets voor Hollanders. En reken maar dat je tank wat sneller leeg is door de manier van rijden.
        Na de laatste technische aanpassingen van de P zal het binnenkort wel eens harder kunnen gaan w.b. de snelheid, maar richting Meilenwerk vroeg het wegdek toch om aanpassen met mijn oudje.
        Een dikke turbo vliegt me dan inderdaad voorbij.
        Je moet vertrouwen op je mede P rijders(die ken je dan ook meestal wel en hun rijstijl). Nooit vertrouwen op je medeweggebruikers, dan altijd flink gas terug.
        Voor het middaguur weer terug en dan toch zeker 500-600 km gemaakt.
        Mijn wederhelft gaat nooit mee, vindt het niks.
        Ik geniet iedere keer weer, zo moeiteloos snelheid maken :driver:
        En achteruit rijden: ga nooit terug in de tijd, kost te veel energie ;)[/quote]
        Sigrid, dit is waar ik eigenlijk op zoek naar ben. Met een groepje rijders naar een prachtbaan in DL rijden en gaan knallen (als de verkeerdrukte het natuurlijk toelaat). Als er zoiets op stapel staat mag je mij altijd een PB’ke sturen. Als ik kan en ‘t goe weer is doe ik zeker mee.

Kees. Blijf van je zus af, viespeuk.
          😀

En dan met deze auto zeker 😀

Gluren bij de buren… Zoals bij de Flodders…. 🙂

Wist al dat jaap911 een Fries was(ff checken op pf.nl was snel gedaan). Moet mij dan toch kunnen begrijpen met m’n Friese bloed.
                En ik moet zeggen, dat als dit staat voor Hollandse humor, dan ben ik toch lollerig en blijkbaar geen Hollander over het algemeen.
                En Funny……een ban voor vervuiling 😯 , mod weet wel beter en daarom wijselijk afgesplitst.

Maar goed……keertje gluren bij de buren heren? 😆

Ik dacht al: een Belg met zo’n voornaam ? 🙄

Even afgesplits om vervuiling in het betreffende draadje tegen te gaan .

PS : Jaap zijn reactie is idd raar , doch Jaap is geen Belg maar 💡 een Nederlander . Nederlandse humor dus 💡

Het wordt hoog tijd dat we NU terug on topic gaan .
                      Het gaat om Porschen met Pasen .
                      We hebben nu ook kunnen lezen dat er mensen zijn die andere opvattingen hebben .Daarom zeker niet slechter .
                      :respekt: voor ieders mening .

Als we geen ban willen , dit gaat over :driver: met Pasen .
                      Funny

En dus kots je me uit na 10 posten, omdat het off topic is…….boeiend 😐

Yep Belgische humor by OT 🙂

Bijzondere reactie.
                            Ook Belgische humor?

:applaus: :puke: :applaus:

@fun en joe: wegens vervuiling splitst een bourgondische mod dit topic maar even af…….(waar wacht je op Bart 😉 )

Het is inderdaad domweg hardrijden over de autobahn.
                                Vroeg vertrekken zodat er nog weinig verkeer is. Route wordt door iemand uitgezet, waarbij gelet wordt op wegwerkzaamheden en vooral waar je zonder snelheidslimiet mag rijden.
                                Het is ieder voor zich, de één gaat over de 300, de ander niet…ik dus. 260 is mijn limiet. Dan rijd ik nog relaxed, daarna niet meer, dus dat is voor mij te overmoedig. Ligt ook aan de auto waarin je rijdt en het wegdek.
                                En nee Funny, het gaat zeker niet om wie het eerste is ❗ Dan kan je net zo goed alleen gaan. Het is vaak een stuk gas geven en dan weer naar 200/230 terug zodat je elkaar weer even ziet en ook kan genieten van de ander zijn snelheid en geluid.
                                De route is ook altijd “een rondje”, dus nooit heen en terug hetzelfde. Tankstation is de tussenstop om te groeperen. Goedkoop tanken is echt iets voor Hollanders. En reken maar dat je tank wat sneller leeg is door de manier van rijden.
                                Na de laatste technische aanpassingen van de P zal het binnenkort wel eens harder kunnen gaan w.b. de snelheid, maar richting Meilenwerk vroeg het wegdek toch om aanpassen met mijn oudje.
                                Een dikke turbo vliegt me dan inderdaad voorbij.
                                Je moet vertrouwen op je mede P rijders(die ken je dan ook meestal wel en hun rijstijl). Nooit vertrouwen op je medeweggebruikers, dan altijd flink gas terug.
                                Voor het middaguur weer terug en dan toch zeker 500-600 km gemaakt.
                                Mijn wederhelft gaat nooit mee, vindt het niks.
                                Ik geniet iedere keer weer, zo moeiteloos snelheid maken :driver:
                                En achteruit rijden: ga nooit terug in de tijd, kost te veel energie 😉

LOL :engeltje:

Nu moet ik eerlijk toegeven dat we het topic
                                  “Porschen met Pasen op Paasmaandag 9 april 2012”
                                  serieus aan het vervuilen zijn met onze Belgische humor 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.