Ritjes , Belgische humor en Bourgondiers

Home Forum Zeverhoekje Ritjes , Belgische humor en Bourgondiers

• Maker
    Discussie
  • Eigenlijk mag ik helemaal niet posten in dit topic(van mezelf) en toch doe ik het.
    Ik zwerf hier al wat langer rond en durf de stap te zetten.
    Wat mij verbaast bij de meetings die ik zie op het forum, zo ook deze, is dat:
    – er veel gegeten wordt in verhouding met het rijden
    – een meeting al gauw een hele dag of een groot deel daarvan beslaat
    – men nooit rijdt zonder eten
    – er nooit spontaan op een zondagmorgen iemand roept..wie rijdt er mee een rondje …..

Heeft er niemand behoefte aan rijden met elkaar, liefst 2 uur minimaal en dan ook nog zonder moeite achter het stuur kunnen kruipen?
    Voor mij persoonlijk is het lastig om in België iets te organiseren en voor jullie te ver om richting mijn woonplaats te komen, maar bij mij staat rijden voorop 🙄

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • @joe ,neen gewoon associal racen om toch maar de 1ste en de snelste te zijn op een recht stuk van 200 km .Daarom nemen ze hun brood mee ,want na 200 km rijden ze het zelfde rechte stuk maar in overgestelde richting .
      Nu versta ik het ook waarom die 246 km/u ,Sigrid wou haar niet keren smeet de boel dan maar in zijn achteruit . 😉 of moet het zijn in haar achteruit ?
      @Sigrid dat is Belgische humor .

@Funny, dat was 246 …. in achteruit 🙂 vooruit gaat het sneller 🙂 :driver:

@Sigrid; zo een gluren bij de buren staat dan synoniem voor autobahnrasen? of wordt er een rit uitgedacht die je langs enkele mooie plekken van die buur gidst?
        of een combinatie?

[quote=”porsche914orange” post=94563]Belgen zijn nu eenmaal bourgondiërs… :D[/quote]
          +1

Sigrid gaat dat echt niet harder dan 246 km/u ?

Belgen zijn nu eenmaal bourgondiërs… 😀

Dat tankstation zal blij geweest zijn .

😉

Leuk voorbeeld van een zeer geslaagde meeting, iedere keer weer.
                Gluren bij de buren, zoals ik het nog steeds noem(ook al is de naam veranderd).Start vanaf de grens, daar verzamelen. Paar uur gasgeven in DL.
                Start of afsluiting bij Mark Wegh, PCG te Heteren. Mark zorgt altijd voor de versnaperingen en opent zijn deuren voor ons op zondag. Kosten….je tank vullen ❗ Je kan ook gewoon alleen rijden en weer naar huis. Zo lang Mark maar weet hoeveel mensen er komen.

Even halverwege tanken en weer als groep vertrekken.

Laat die foto nog eens zien van uw pistolet (broodje) aan 250/uur. 😉

De meeste ritten zit je toch 4 a 5 uur in de wagen, meer dan genoeg wat mij betreft en zeker voor de co-piloten.
                    Ik geniet ook van ze te zien rijden (dat is, als ze niet tegen 117/uur achter mij blijven rijden op een zo goed als lege autosnelweg 😈 ), maar het echte kijken kan pas op de parking: die heeft precies dit, en die dan weer dat, zijn da 18″ of 19? etc…

Deze rit is meestal meer rijden dan eten 🙂

Maar jij mag altijd in je P eten hoor Sigrid, maar wel stilstaan, want eten en rijden mag niet in Belgie…
                      :engeltje:

Ik ook ❗
                        Maar wil juist genieten van mijn eigen P en die van anderen als ze rijden 💡

De vraag is: waarom zou je een rondrit doen *zonder* eten? :relaxman:
                          Sommige zitten al 2 uur in de wagen alvorens op de rondrit toe te komen :driver:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.