Ritten op GPS

Home Forum Porsche Uitstappen Ritten op GPS

• Maker
    Discussie
  • Op een rit vorig jaar, denk dat het die van Krokodil was, had er iemand een toestel waarop je heel makkelijk ritten kon downloaden, opslaan tijdens rijden etc… Ik weet begod niet meer welk bakje dat was en kan het ook niet direct vinden op het net. Heeft er iemand een idee wat (behalve Iphone en andere androids) dit GPS machientje zou kunnen zijn. Ik meen mij te herinneren dat het wel niet goedkoop was.
    Bedankt bij voorbaat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Inschrijvingen worden dra open gezet op onze site, maar onze leden krijgen daarover een mailing.

Kroko, wanneer en hoe kunnen wij inschrijven voor de Frankrijk rit in mei?

Zaterdag verkennen we de rit nog eens, het weer ziet er minder uit voor zaterdag. :driver: :drink:

Yep Fab was inderdaad top dagje. Gezien mijnen roden bol ga ik volgende keer toch een klaksken opzetten denk ik.

Het zonnetje was alvast van de partij, ‘k loop hier weer met een kreeftenkleurtje rond op mijn hoofd.

Talliman, het was leuk dat je erbij was. Goed gelachen en de madam heeft zich denk ik ook goed geamuseerd.

Vele nieuwe leden ontmoet, het was een gezellige en aangename bende.
              Voor deze en de volgende ritten hebben we de bestanden (gpx,tripy en pdf) van de route beschikbaar gesteld voor de leden.
              De tripy zelf vind ik ook relatief duur, maar het is een verdomd goed toestel.

Volgende rit van de Porschisten is ook met tripy & Road Tracer gemaakt en zal ons leiden naar Nord-Pas-De-Calais.
              Organisatie rit : Poschisten, KROKODILE en TheFab

Flyer_v1.jpg

Het was inderdaad top de openingsrit van de porschisten , de trippy heeft fantastisch zijn werk gedaan ( of lag het aan the fab zijn kunnen ) heel goed roadboek in alle geval !

Viva het roadbook op papier!

Als toegeving voor moderne technologie: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gpstrip&hl=nl
                  (Er bestaan nog dergelijke app’s)
                  App die je helpt met de afstanden tussen de situaties. Gedaan met hoofdrekenen in de cockpit.
                  😉

[quote=”KROKODILE” post=249882]blind of afgeleid door de schaars geklede dames langs de route door het mooie weer. :happydance:
                    Afwezigen hebben ongelijk…… :drink:[/quote]

Zal dan blind geweest zijn want heb die Miekes nie gezien zulle :coolness: :coolness: :coolness:
                    Wel toffe rit :driver: :driver: :driver:

Onderweg

13U30 in Erpe Mere ik vertrek nu. :happydance:

Om hoe laat is dat?

Straks starten we de openingsrit van de Porschisten.be, rit gemaakt op Tripy, route is prachtig. Roadbook is overduidelijk met alles er op en eraan, wie hier vandaag verloren rijdt is blind of afgeleid door de schaars geklede dames langs de route door het mooie weer. :happydance:
                            Afwezigen hebben ongelijk…… :drink:

Zelf heb ik al met van alles geprobeerd niks kan tippen aan den Tripy.

Thanks want is idd nogal duur.

Met een Garmin van < 200 euro kan je dit ook allemaal... (Ongeveer) :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.