RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie
  • Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
    De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
    Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
    Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
    Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
    &
    Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
    Sla en frietjes
    &
    Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
    Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 318)
    • Als het nog kan, wil ik graag mee. :relaxman:
      Zojuist pm gestuurd naar Luc.
      Ik hoor wel als het nog past.
      Groet, Luc

zit nog altijd te water tanden.het kan zijn dat ik alleen kom
        kan maar volgende week meer info geven;

Op naar de 50 personen . :applaus:
          We hebben er voor gezorgd dat de rit eindingt in de buurt van Gent ,is centraal voor iedereen .Dus voor degene die twijfelen dat er file zal zijn van de kust tot in Gent ,neen, dat euvel is al verholpen . 😉

tzal wel zijn konijn!

[quote=”porsche4ever” post=106184][quote=”luc993cabrio” post=106181]Lijstje nog eens aangepast, zijn al met 41 pers. :relaxman: :relaxman: :relaxman:
              Op naar de 50 ❓ ❓ :?:[/quote]

Perfect luc!!! En twee weken erna mag dezelfde bende naar de rit op 23/09 komen 😉 :driver:[/quote]

We gaan een beetje reclame maken hé op 9 sept. voor uwe rit 😉 :driver: 😉

Allee jongens wakker worden ,Er komt schot in de zaak 🙄
                @ Porsche4ever ik hoop voor u en ons dat de helft van die bende komt naar uw rit ( maar allemaal was nog beter natuurlijk ) :driver:

[quote=”luc993cabrio” post=106181]Lijstje nog eens aangepast, zijn al met 41 pers. :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                  Op naar de 50 ❓ ❓ :?:[/quote]

Perfect luc!!! En twee weken erna mag dezelfde bende naar de rit op 23/09 komen 😉 :driver:

Gaat me jammer genoeg niet lukken, de plicht roept weeral 🙁

Lijstje nog eens aangepast, zijn al met 41 pers. :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                      Op naar de 50 ❓ ❓ ❓

Dank u heren.
                        Ga mij sebiet inschrijven zunne 😛
                        Tot zondag….

@ AnthonyS, heb u net PM gestuurd.
                          @ Mushroom :respect2: :respect2: :respect2: voor de uitleg. 😉 😉 😉

Je kijkt naar het bericht net boven jouw bericht (van luc993cabrio), onder zijn usernaam en avatar staat een icoon met een tekstballon, klik daarop en dan stuur je hem een pm 💡 8)
                            Je krijgt vervolgens antwoord van luc met rekeningnummer etc… bijgevoegd.

Ik wil wel inschrijven maar weet niet hoe da ‘PM’ werkt.
                              en een rekeningnummer zie ik ook al niet staan… 😳
                              Da is hier moeilijker dan met de P :relaxman:

Update van lijstje met degene die reeds ingeschreven hebben:

Luc993cabrio 2p.
                                Funny 2p.
                                RS 2p.
                                De Zwarte Pijl 2p.
                                Porsche914orange 1p.
                                Snoer 2p.
                                Vsk996 4p.
                                Jochen 2p.
                                Mushroom 2p.
                                Porsche4ever 2p.
                                Jol178 1p.
                                Triekmans 5p.
                                Koencarrera4 4p.
                                Koen 2p
                                Longwizard 1p.
                                Robain911 1p.
                                Fabio 2p.
                                Y@A 2p.
                                AnthonyS 2p.
                                tvanbroekhoven 2p.
                                Luc993 2p.

Er is nog steeds plaats hé. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Oei Straffen dat is minder 😥 .Ik hoop dat het tegen dan is opgelost .
                                  @Triumph ,afkomen naar een Rlc is toch het vakantiegevoel een dag verlengen en btw we worden er pas in de namiddag verwacht ,is een uurtje rijden voor jou via de express weg . 😉

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 318)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.