RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie
  • Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
    De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
    Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
    Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
    Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
    &
    Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
    Sla en frietjes
    &
    Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
    Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 318)
    • ik zal van de partij zijn Snoer! Echter wel wat later dan 14u, vertrek iets voor 15.00u van waregem, dus tegen 15.00 of zoiets in Brugge 😀 :driver:

Wie komt er allemaal naar het RLC ? lijstje AUB ? :relaxman:

Voor de gene die nog twijfelen en willen inschrijven, niet meer twijfelen en gewoon afkomen :respekt: :respekt: :respekt:

Thanks Funny ! 😆 😆 😆

Ik heb daarnet de overschrijving gedaan … :relaxman:

Koen proficiat met je nieuwe aanwinst :applaus: .Zwarte pijl zal enkel de achterkant van je wagen zien en steeds minder en minder .
              Kinderen kunnen daar te plaatse wel iets kleins krijgen .

Het is voorbij de eerste keer. Mij mag je inschrijven en laat me met een PM weten wat er verder moet gebeuren.

Zal iedereen die ingeschreven is en betaald heeft enkele dagen voordien nog bevestigings mail sturen en het afspreekuur. 😎 😎 😎

Gewoon een vraagje… Heb de overschrijving vorige week gedaan. Moet er nog iets gebeuren of is gewoon ‘verschijnen’ voldoende ?

Groeten

[quote=”KOENCARRERA4″ post=105226]

Kan je mij iets laten weten per PM ? Ik doe dan de overschrijving …
                      [/quote]

Gebeurd :first: :first: :first:

Die zondag ben ik voorlopig nog vrij zulle !!! Dus … gaan met die banaan :driver: :driver: :driver:

Is er iets voorzien voor de kids ‘s avonds ? Een kinderspaghetti of iets dergelijks ???

Kan je mij iets laten weten per PM ? Ik doe dan de overschrijving …

Groetjes,

Koen

het woordje “inschrijven” was onderlijnd en verwijzend naar een link, iets dat met mode ofzo te maken had, verkeerde link leek mij. Is nu reeds aangepast.

[quote=”porsche4ever” post=105048]lijkt me toch een raare link, u inschrijven?[/quote]

Luc ik vind het ook een “raare” link . 😳 Ben nog naar het rare aan het zoeken . 🙄
                            Tips zijn steeds welkom .

Yep, staat er al bij :driver: :driver: :driver:

Heb ons net ook ingeschreven…

[quote=”porsche4ever” post=105048]lijkt me toch een raare link, u inschrijven?[/quote]
                                  Ligt het aan mij of ben ik nie mee ❓ ❓ ❓

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 318)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.