RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie
  • Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
    De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
    Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
    Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
    Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
    &
    Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
    Sla en frietjes
    &
    Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
    Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 318)
    • lijkt me toch een raare link, u inschrijven?

Goed zo Funny :first:

alle mannen en vrouwen, allemaal inschrijven het beloofd weer TOP te worden :respect2: :driver:

Gisteren de rit tussen Brugge en Deinze gereden.Het belooft een mooi tochtje te worden . :driver: 😉

Hier nog horecabeestjes 😉

[quote=”porsche4ever” post=104405] Ah, nog een horecabeestje? Of zijn der hier nog andere branches die zondag als werkdag hebben? ;)[/quote]

Op zondag krijg ik de kans om 4 tot 10 auto’s te verkopen. Essentieel om mijn “targets” te halen. Anders zeker met plezier!

ben een horecaBEESTje maar zondag : :sleep:
                Ciao,
                Luc

[quote=”Pieters” post=104395]Aangezien zondag de belangrijkste werkdag is, zal ik er niet bij kunnen zijn.[/quote]

Ah, nog een horecabeestje? Of zijn der hier nog andere branches die zondag als werkdag hebben? 😉

Doen!

Aangezien zondag de belangrijkste werkdag is, zal ik er niet bij kunnen zijn.
                      Maar ik spring misschien ‘s avonds nog wel binnen zoals vorige keer.

ruzie :drink: 😆

ah, in de verkeerde richting dan 😆

[quote=”porsche4ever” post=104057]ahja é, dan zal zwarte pijl ook BIJNA een turbo kunnen volgen é 😆
                            [/quote]

daar van weg rijden Ja :driver: 😉

Sterk Funny, maak me nog gekker dan ik al ben… 😈

Jorgen ik heb iets gevonden voor jou ,Klik de kleuren zijn zeker ok . 😉

Boxster ❓ ❓ ❓ , is er iets dat we moeten weten Jorgen :applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 318)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.