RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
      De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
      Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
      Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
      Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
      &
      Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
      Sla en frietjes
      &
      Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
      Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 318)
      • dat ziet er goed uit ritje van Brugge naar Deinze,naar mijn streek op,daar
        zijn we al bij bepaalde restaurants bekend met de Bende Van Snoer 😉 :lekker: :driver:

[quote=”Sigrid” post=101636]Nou da’s dan spijtig.
          Dan ben ik er zeker niet bij.[/quote]

Sigrid en Willem dat is inderdaad spijtig .

Nou da’s dan spijtig.
            Dan ben ik er zeker niet bij.

Nog alles aan het bekijken, maar normaal rond 14u samen komen in het Brugse waar een ijske of pannenkoekje kan verorbert worden :music: :music: :music: en nadien via een verbindingsritje van +/- 50km naar de streek rond Deinze waar een etentje wordt voorzien. :drink: :drink: :drink:

Porschky proficiat en spijtig dat ge uw Porsche zal gaan verkopen.

In welke regio gaat de RLC door op 9 September ❓

bedankt voor de fijne felicitaties! :respect2:
                  tja… de turbo… dat wordt inderdaad een minder leuk aspect aan de financiële en praktische consequenties van deze (eerder ongeplande!) wending in het verhaal… 😥 Ik vrees dat als jullie (vermoedelijk)vanaf morgen in de ‘te koop’ sectie van ons forum zullen kijken, dat jullie wel zullen zien wat ik helaas bedoel… 🙁 jaja, life is what happens while you make other plans… 😕

Of ne Panamera (Turbo) :mrgreen:

Congrats ❗

Da wordt een Cayenne hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Proficiat Porscky :drink: De Turbo word te klein in de toekomst 😆

ik wist van niets porschky, ik zit er dus voor niets tussen, een welgemeende proficiat beste :drink:

PB

Proficiat Porschky! :drink:

XXX

Hey Porschky, proficiat met N°3 hé.
                              CU @ 09/09 :relaxman:

staat genoteerd… en is nog ‘veilig genoeg verwijderd van december’… want wat de meesten alhier nog niet weten is dat ik voor de derde keer papa zal worden! 😀 En vorige keer ben ik de zondag nog nietsvermoedend naar het RLC in Hulst geweest, en ‘s nachts was het prijs… op minder dan een halfuur tijd!! Zelfs met een turbo zou ik het niet meer gehaald hebben indien het al begonnen zou zijn… Ik heb dus al van de madam te horen gekregen dat ik mij deze keer niet ver meer zal moeten riskeren rond de datum van de bevalling… :mrgreen:

Ik kom ook :relaxman:

Is heel erg spijtig . 😥

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 318)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.