RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
      De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
      Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
      Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
      Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
      &
      Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
      Sla en frietjes
      &
      Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
      Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 318)
      • Funny met DE MIST op de achtergrond

IMG_1165_2012-09-10.jpg

Nog enkele in het koetshuis

IMG_1155.jpg

IMG_1156.jpg

IMG_1157.jpg

IMG_1158_2012-09-10-2.jpg

IMG_1159_2012-09-10.jpg

Diner in het Koetshuis, de eindlocatie aan het Kasteel Van Ooidonk
            IMG_1150.jpg

IMG_1151.jpg

IMG_1152.jpg

IMG_1153.jpg

IMG_1154.jpg

Nog eentje in Koolkerke

IMG_1149.jpg

Enkele beelden bij de Start in Koolkerke

IMG_1143.jpg

IMG_1144.jpg

IMG_1145.jpg

IMG_1146.jpg

IMG_1148.jpg

Enkele foto’s, helaas niet van echt goede kwaliteit, mijn excuses…

Funny, Mushroom en Zwarte Pijl :drink: en enkele sfeerbeelden van de start.
                  IMG_1163.jpg

IMG_1161.jpg

IMG_1159.jpg

IMG_1165.jpg

Attachments:
                  • IMG_1158.jpg
                  • IMG_1158_2012-09-10.jpg

Ja, het was een zeer leuke dag en we hebben kunnen genieten van het mooie weer. :driver:

Verhaal te lezen hier onderaan 🙂

Het was inderdaad opnieuw een schitterende dag ,als je die foto’s (bedankt snoer) ziet besef je nogmaals wat een toffe bende het porscheforum is . :applaus: :applaus:

Ik ben al 2 weken aan het sukkelen met de electronica… Gedaan door een amateur.. Geen enkele zekering klopt met de legende op de zekeringskast met het gevolg dat alles moet nagemeten worden. Ik heb al bijna alles opengedraaid en vervangen.. Snelheid ruitenwissers is aangesloten op mijn achterlichten bijvoorbeeld met gevolg dat als ik beide gebruik de zekering springt.. Bij het thuiskomen was het deze keer 1 van de achterlichten die verstek gaf.. Vandaag binnen en hopelijk hoef ik niet meer om de 3 dagen een zekering of een lampje te vervangen. En als die kerel die 3l olie teveel in de 911 heeft gekapt ook aan de electronica heeft zitten prullen dan hou ik mijn hart al vast… Maar een fantastisch leuke dag en kijk uit naar de volgende rit….

We hebben genoten, het was top, mooie rit en prachtige omgeving.
                            Geen mist gezien, net op tijd vertrokken.
                            Voor herhaling vatbaar….
                            Bedankt aan de organisators..

[quote=”Mushroom” post=107067]
                              Was wel een mooi zicht: een 912 voorop met daarachter een rits Turbo’s en GT3’s etc… :driver:
                              [/quote]

Heerlijk 8)

Ik was thuis aan het werk gisteren, anders had ik graag eens komen zien in mijn eigen provincie 🙂

Mooie foto’s wel voor de thuisblijvers!

[quote=”porsche4ever” post=107033]En was die camionette toch niet de :first: zeker [/quote]
                                Phoe…
                                ‘k Heb quasi heel de baan voorop gereden met de smurf en niemand die er voorbij kon 8)
                                Dan hadden jullie nog geluk dat zijn remmen oververhit waren of ik had jullie allemaal naar huis gereden 😈
                                Was wel een mooi zicht: een 912 voorop met daarachter een rits Turbo’s en GT3’s etc… :driver:
                                Of zou’t aan mijne excellent navigerende co-piloot gelegen hebben? :engeltje:

Thanks :respect2: :respect2: :respect2: was inderdaad een geslaagde dag,schitterend weer en ne toffe bende, mooie foto’s ook trouwens. :first: :first: :first:
                                  Tja die mist s’avonds ❓ ❓ ❓ , da was iets raar :happy: :happy: :happy:

was terug een topdag met een prachtige organisatie,hebben genoten van het weer,rit en de forumleden, :applaus:
                                    die mist heb ik niet gezien 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 318)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.