RLC 2012, 9 September

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2012, 9 September

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Is hier precies niemand kandidaat om een volgend RLC te organiseren :respekt: :respekt: :respekt:
      De Westvlamingen gaan het nog eens moeten doen zeker :relaxman: :relaxman: :relaxman: , heb zelf wel enkele ideetjes, maar tijd om dit alleen te doen ontbreekt mij een beetje

Programma RLC 9 September 2012

Bijeenkomst te Koolkerke(Brugge) vanaf 14u. in het ‘Fort Van Beieren’ http://www.fortvanbeieren.be/
      Parking zal voorzien zijn voor ons en apart van de andere gasten
      Er wordt terplaatse een dessertbord aangeboden met koffie,thee of frisdrank à volonté (max 3) voor de prijs van 8.50€/pp.

Tussen 16u en 16.30u vertrekken we via roadbook richting Deinze (1u en 1.30u rijden) .

Om 18u worden we verwacht in ‘Het Koetshuis’ van het kasteel Van Ooidonk. http://www.hetkoetshuis.info/
      Daar wordt ons een menu aangeboden voor de prijs van 39€/pp inclusief drank( Aperitief, 2 glazen wijn of frisdrank en koffie).

Menu: Toast zalm
      &
      Mixed Grill of 9 Scampi gegrild
      Sla en frietjes
      &
      Coupe Aardbeien

Inschrijven en betalen kan vanaf nu en ten laatste op 1 September

Inschrijven via PM naar Luc993cabrio of Funny en met vermelding ‘Fort van Beieren’ of ‘Koetshuis’ of beide en aantal personen. (indien er kinderen meekomen kan ik wel eens informeren als er een kindermenu mogelijk is) .
      Gelieve bij inschrijving jullie NICKNAME te VERMELDEN alsook keuze menu ,Mixed Grill of Scampi aub .

Ps: Wie zorgt voor mooi weer die dag

Ex-993 cabrio,ex-997 S cabrio, Cayenne V6 en 997 4S Cabrio.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 318)
      • [quote=”luc993cabrio” post=101056]Vanmiddag babbelke gedaan met Funny en beslist dat het 4de RLC op Zondag 9 September zal doorgaan. :relaxman: :relaxman: :relaxman:
        Dus iedereen diene datum vastleggen in zijne agenda hé :drink: :drink: :drink:[/quote]

Ja lap, k weet nu wat dat ‘t is, maar is verjaardag van mijn oudste zoon…

Voila deze datum staat genoteerd .
          Luc kennende zal het top zijn . :applaus:

XXX

Waar is mijn agenda :applaus: onmiddelijk noteren :driver:

Vanmiddag babbelke gedaan met Funny en beslist dat het 4de RLC op Zondag 9 September zal doorgaan. :relaxman: :relaxman: :relaxman:
              Dus iedereen diene datum vastleggen in zijne agenda hé :drink: :drink: :drink:

Ook van hieruit interesse .
                Op een zondag zal moeilijk zijn vanwege de zoon die tijdig terugmoet en de Vlaanders wel een heel eind rijden is richting Duitsland .
                We zullen de datum afwachten .

PB

Raar, Louche Clubke dat soms bij elkaar komt.

[IMG size=75X75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Yellow/canny.png[/IMG]

@Beltar ,Rlc is een gezellig samen komen van Forum leden op cafe of in een restaurant .Waar we gezellig over alles praten en discussieren .
                    Een echte aanrader om elkaar in Real eens te ontmoeten .

:happy: :respect2:

XXX

Rechts en Linkshandige Cultuurbarbaren die naar een real life café gaan 😈

RLC ??? wat does it mean?? ik rij al te lang audi zeker????

[quote=”porsche914orange” post=100875]dubbele post srry :oops:[/quote]
                            Ben al heel erg benieuwd!!! :drink:

dubbele post srry 😳

Ik ben een rit aan het plannen in het najaar. Meer info volgt één dezer dagen! :driver:

Ik weet een datum: op een zondag :mrgreen:

Als ik ergens mee kan helpen Luc, je zegt maar 😉 Heb alleen hetzelfde probleem met tijd… 😳

Blijkbaar genoeg interesse, ook al hulp aangeboden gekregen van enkele forumleden, dus het 4de RLC zal er zeker komen hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:
                                    Nu eerst effe brainstormen en een datum vastleggen. ruzie ruzie ruzie

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 318)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.