RLC 2013

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2013

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Yup gasten, tis hoog tijd dat we nog eens een echt RLC in elkaar steken hé :salut: :salut: :salut:
      Gewoon ergens samenkomen in de namiddag en beetje babbelen, P’kes keuren, :drink: :drink: :drink: , pannenkoekske eten, degene die tussendoor de streek willen verkennen met de P doen maar en afsluiten rond 18u maar met de mogelijkheid om op de afgesproken plaats achteraf nog iets te eten. :happydance: :happydance: :happydance:
      Beetje de beschikbare datums bekeken en zou kunnen op Zondag 14,21 en 28 Juli, of Funny had eventueel het idee om op de dag van Miss Coast (zaterdag 3 Augustus) voordien samen te komen in Oostende :think: :think: :think:
      Laat maar iets weten als er interesse is en welke datum de voorkeur heeft hé :coolness: :coolness: :coolness:
      Plaats van samenkomst had ik iets in gedachten in Aardenburg(NL) of als iemand nog een meer centrale plaats weet, laat maar weten hé :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
      • [quote=”Funny” post=137761]Ik heb spijtig genoeg veel gemist . 😥 :cry:[/quote]

Ik ook 🙁 maar ja, ne mens kan niet overal teglijk zijn hé … 😕

:respect2:

@Zwarte pijl, alles terug in orde met het vrouwke???

Leuke namiddag met gelijkgezinden 😀
              Dank aan Luc!

terug een leuke geslaagde RLC,zeer mooi weer en prachtige auto’s ,2 auto’s die er toch naar mijn smaak opvielen waren de 2 jubu’s van vader en zoon :first: en een dikke :up: voor Luc

Ik heb spijtig genoeg veel gemist . 😥 😥

Ik heb blijkbaar wel een leuk dagje moeten missen… 🙁
                    Zag er zeer geslaagd uit. :up:

Plezant hè zo’n nen babbelnamiddag (avond) en toch weer niet iedereen gesproken 😥

Blijven organiseren Luc :applaus:

Gezellige namiddag gehad, schoon weer, mooie locatie,… meer moet dat niet zijn é 😀

Met dank aan Luc voor de organisatie en huisfotograaf Snoer voor de foto’s 😉 (En ook aan de anderen uiteraard om er een toffe dag van te maken)

Alleen jammer dat ik nog plannen had ‘s avonds en niet kon blijven eten, had ik het geweten… :bounce:

Wim

Ik geef je vrouw groot gelijk, zo’n kappers Porsche is niks voor zo’n stoere vent als jij. :mrgreen:

Voordeel is ook dat er plek is voor kids en toilet in een 911. 😉

ik hoop hem een keer in het echt te mogen bewonderen. :coolness:

[quote=”cabrio wim” post=137677]@Andere Porsche Bert, of was er geen plaats bij jouw in de Porsche voor het toilet. ;)[/quote]
                            Yep, de vrouw vond de andere maar niets en toen de 924 weg was begon het te kriebelen om terug op zoek te gaan naar een 911 …

S2

[quote=”BC911″ post=137671][quote=”S2″ post=137661]Het was aangenaam je eens in het echt te ontmoeten BC911, was je iets vergeten? Ik zag je rechtsomkeer maken onderweg :)[/quote]

Nee hoor, één van de passagiers vond zelfs dat we iets te veel bij hadden en wou het even kwijt … 😉

[/quote]

LOL, zalige foto!

Wim

Zag er weer gezellig uit, en maar snel de Basterd klaarmaken zodat ik er ook weer eens bij kan zijn. 😳

@Andere Porsche Bert, of was er geen plaats bij jouw in de Porsche voor het toilet. 😉

[quote=”S2″ post=137661]Het was aangenaam je eens in het echt te ontmoeten BC911, was je iets vergeten? Ik zag je rechtsomkeer maken onderweg :)[/quote]

Nee hoor, één van de passagiers vond zelfs dat we iets te veel bij hadden en wou het even kwijt … 😉

[URL=http://s285.photobucket.com/user/bc911/media/Allerlei/8e001b16-b123-4fd8-8114-832de7548767_zpsd8dbd491.jpg.html][IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/8e001b16-b123-4fd8-8114-832de7548767_zpsd8dbd491.jpg[/IMG][/URL]

En aan Luc nogmaals dank voor het organiseren van de RLC op deze mooie en gezellige locatie :up:

rlc021.JPG

rlc022.JPG

rlc023.JPG

rlc025.JPG

En zo te zien was er ook nog interesse in niet *porsche

rlc026.JPG

rlc027.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.