RLC 2013

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2013

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Yup gasten, tis hoog tijd dat we nog eens een echt RLC in elkaar steken hé :salut: :salut: :salut:
      Gewoon ergens samenkomen in de namiddag en beetje babbelen, P’kes keuren, :drink: :drink: :drink: , pannenkoekske eten, degene die tussendoor de streek willen verkennen met de P doen maar en afsluiten rond 18u maar met de mogelijkheid om op de afgesproken plaats achteraf nog iets te eten. :happydance: :happydance: :happydance:
      Beetje de beschikbare datums bekeken en zou kunnen op Zondag 14,21 en 28 Juli, of Funny had eventueel het idee om op de dag van Miss Coast (zaterdag 3 Augustus) voordien samen te komen in Oostende :think: :think: :think:
      Laat maar iets weten als er interesse is en welke datum de voorkeur heeft hé :coolness: :coolness: :coolness:
      Plaats van samenkomst had ik iets in gedachten in Aardenburg(NL) of als iemand nog een meer centrale plaats weet, laat maar weten hé :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
      • Leuke namiddag gehad en mooie wagens mogen aanschouwen , voor de afwezigen hier enkele beelden

rlc005.JPG

rlc007.JPG

rlc008.JPG

rlc011.JPG

rlc014.JPG

rlc016.JPG

rlc019.JPG

rlc020.JPG

Die stond daar toevallig evenals de 991 4S cabrio in Agathe Grey… :salut:
          Was een mooie namiddag, veel te lang geleden dat we iedereen gezien hadden :up:

S2

Het was aangenaam je eens in het echt te ontmoeten BC911, was je iets vergeten? Ik zag je rechtsomkeer maken onderweg 🙂

Voor de rest maar met weinig mensen gesproken, maar wel heel knappe bolides gezien!

Prachtige rode 356 … en de GT4S vind ik persoonlijk ook heel geslaagd!

Wist niet dat er iemand van het forum met een Cayenne Diesel reed, of stond die daar “toevallig”?

Ik kom waarschijnlijk nog wel even langs, maar zal pas rond 16u zijn.

Net wat minder goed nieuws gekregen dus ik zal er niet geraken… 🙁

S2

Waarschijnlijk zijn wij ook aanwezig deze middag rond 15h 🙂 Kijk maar uit naar een grijze 996 Cabrio en een gezin met een klein meisje 🙂

Zal mijn eerste RLC worden, dus we kennen niemand 🙁 Toch niet in “het echt”.

Zal niet lukken vrees ik 🙁
                    De stickers liggen bij Dave, de lanyards ook…
                    Nummerplaathouders kan ik wel meebrengen :salut:

Hier idem laat de stickers maar komen ?

Kan er iemand van de Mods, die deze middag aanwezig zal zijn wat PF stickers meenemen?
                        Ik kan er wel nog wat gebruiken!

PM back 😉

PM send !

Morgen alleen thuis, dus tijd genoeg om af te komen :drink:

Ben thuis geraakt uit Normandië maar zal er toch niet bij zijn morgen. Mijn bloglezers weten waarom 😀

Zullen niet aanwezig zijn… Heksenstoet in Beselare 😆

Wij zijn ook aanwezig :relaxman: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.