RLC 2013

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2013

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Yup gasten, tis hoog tijd dat we nog eens een echt RLC in elkaar steken hé :salut: :salut: :salut:
      Gewoon ergens samenkomen in de namiddag en beetje babbelen, P’kes keuren, :drink: :drink: :drink: , pannenkoekske eten, degene die tussendoor de streek willen verkennen met de P doen maar en afsluiten rond 18u maar met de mogelijkheid om op de afgesproken plaats achteraf nog iets te eten. :happydance: :happydance: :happydance:
      Beetje de beschikbare datums bekeken en zou kunnen op Zondag 14,21 en 28 Juli, of Funny had eventueel het idee om op de dag van Miss Coast (zaterdag 3 Augustus) voordien samen te komen in Oostende :think: :think: :think:
      Laat maar iets weten als er interesse is en welke datum de voorkeur heeft hé :coolness: :coolness: :coolness:
      Plaats van samenkomst had ik iets in gedachten in Aardenburg(NL) of als iemand nog een meer centrale plaats weet, laat maar weten hé :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
      • Normaal gezien komen wij ook langs… :up:

Wij komen ook :relaxman:

RLC zal plaatsvinden de 28ste Juli in ‘Rudanna Castra’ Markt 2 , Aardenburg(nl).
            Iedereen welkom vanaf 14.30u (vroeger was te moeilijk voor de uitbater), er wordt niets georganiseerd kwa rit of iets dergelijk, enkel terraske, babbelke, autokes kijken enz… en iedereen blijft zolang hij wil of komt toe wanneer hij wil. :salut: :salut: :salut:
            Alle drank en eten is voor eigen rekening :drink: :drink: :drink:
            Degene die iets willen blijven eten ‘s avonds terplaatse, geen probleem :popcorn: :popcorn: :popcorn:
            Indien er interesse is van sommige om daar eens de streek te verkennen in de namiddag, er zijn genoeg mooie baantjes daar in de streek. :driver: :driver: :driver:
            Er zal een afgesloten parking zijn voor ongeveer 20 wagens ( alléé da heeft de uitbater mij toch beloofd :what: :what: :what: ) de rest kan op het plein rondom parkeren.

Voor degene die niet weten waar naartoe gereden zondag, kom gerust eens langs in Aardenburg hé :drink: :drink: :drink:
              Hoe meer Porschekes hoe beter hé. :first: :first: :first:

Spijtig,is te ver voor me ( ongeveer 200 km ) want vriendin en baby moeten mee. Volgende keer beter :bounce:

Had ik een rijbewijs gehad had ik zeker gekomen maar heb het “mogen” inleveren voor 10 dagen :engeltje:

En met de fiets is het wat te ver :happy:

Liefst met een beetje likeur (en in brand gestoken) erop, maar da ben ik sinds gisteren ten stelligste verboden!

[quote=”RS” post=137212]Voor mij nen pannenkoek en ben content :salut:[/quote]

Met suiker of slagroom JP ? :lekker: :lekker: :lekker:

Ik kom ook af ! :drink:

Zal aanwezig zijn :relaxman: :driver: 😀

Jammer, jammer, jammer…. datum is een no go hier… Volgende keer beter! Have fun allemaal!

Voor mij nen pannenkoek en ben content :salut:

Alléé, ze voorspellen toch mooi weer voor zondag, dus allen richting Aardenburg :drink: :drink: :drink:

Jammer genoeg niet vrij 28 juli.

[quote=”Jollie” post=136585]Als mijn vrouw niet te veel last heeft van de chemo, kom ik ook even langs :drink:[/quote]

:up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.