RLC 2013

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2013

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Yup gasten, tis hoog tijd dat we nog eens een echt RLC in elkaar steken hé :salut: :salut: :salut:
      Gewoon ergens samenkomen in de namiddag en beetje babbelen, P’kes keuren, :drink: :drink: :drink: , pannenkoekske eten, degene die tussendoor de streek willen verkennen met de P doen maar en afsluiten rond 18u maar met de mogelijkheid om op de afgesproken plaats achteraf nog iets te eten. :happydance: :happydance: :happydance:
      Beetje de beschikbare datums bekeken en zou kunnen op Zondag 14,21 en 28 Juli, of Funny had eventueel het idee om op de dag van Miss Coast (zaterdag 3 Augustus) voordien samen te komen in Oostende :think: :think: :think:
      Laat maar iets weten als er interesse is en welke datum de voorkeur heeft hé :coolness: :coolness: :coolness:
      Plaats van samenkomst had ik iets in gedachten in Aardenburg(NL) of als iemand nog een meer centrale plaats weet, laat maar weten hé :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
      • Als mijn vrouw niet te veel last heeft van de chemo, kom ik ook even langs :drink:

Er stond al een uitstap met De Porschisten in onze agenda.
          Gaan er bijgevolg niet kunnen bij zijn.

Ik kan er ook niet bij zijn.
            Moet werken 🙁

je mag ons zeker verwachten :driver: :drink: :popcorn: :sarcastisch

Kunnen er spijtig genoeg niet bij zijn op 28 juli . 😥

Vandaag langs Aardenburg gereden en de plaats eens bekeken :coolness: :coolness: :coolness:
                  RLC zal plaatsvinden de 28ste Juli in ‘Rudanna Castra’ Markt 2 , Aardenburg(nl).
                  Iedereen welkom vanaf 14.30u (vroeger was te moeilijk voor de uitbater), er wordt niets georganiseerd kwa rit of iets dergelijk, enkel terraske, babbelke, autokes kijken enz… en iedereen blijft zolang hij wil of komt toe wanneer hij wil. :salut: :salut: :salut:
                  Alle drank en eten is voor eigen rekening :drink: :drink: :drink:
                  Degene die iets willen blijven eten ‘s avonds terplaatse, geen probleem :popcorn: :popcorn: :popcorn:
                  Indien er interesse is van sommige om daar eens de streek te verkennen in de namiddag, er zijn genoeg mooie baantjes daar in de streek. :driver: :driver: :driver:
                  Er zal een afgesloten parking zijn voor ongeveer 20 wagens ( alléé da heeft de uitbater mij toch beloofd :what: :what: :what: ) de rest kan op het plein rondom parkeren.

Wim

Inderdaad Joe, een RLC is meer een meet en greet, dus rond een bepaalde tijd op een afgesproken plaats/locatie aankomen.
                    Dan de forummers leren kennen en praten over koetjes en kalfjes onder het genot van een kop koffie of iets anders dan Porsches. :mrgreen:
                    En ieder kan weer gaan wanneer hij wilt of niet en blijven kletsen.

Zo kunnen mensen ook even komen die b.v ‘s middags wat anders gepland hebben. 💡

Dus ook geen kosten aan verbonden buiten eigen verbruik drank of iets van eten.

RLC is niet zozeer over het rijden, meer over de mensen achter de nicknames op het forum,
                      Meestal zijn er wel enkele die daar terplaatse de streek gaan verkennen

in Hulst zijn ze achteraf naar Cadzand gebold dacht ik
                      in Oostende, tot bij den Bruno zijn zaak.

Maar nooit echt een ‘geplande’ rondrit dacht ik…

maar hee, ik ben er ook een tijdje van tussen 🙂

is er al iets geweten over de rit?????

laat maar weten waar normaal komen we….

Tsju toch !!! :bounce: We vertrekken naar Cyprus op 28/07 … :happydance: Zal voor een andere keer zijn …

Normaalgezien aanwezig

Perfect 😀 :driver:

dju, op vakantie met vrouw en kids vanaf 28/07

amuseer jullie!

We zullen ons dan ook maar opofferen die dag zeker :think: 😆 :lekker: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.