RLC 2013

Home Forum Porsche Uitstappen RLC 2013

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Yup gasten, tis hoog tijd dat we nog eens een echt RLC in elkaar steken hé :salut: :salut: :salut:
      Gewoon ergens samenkomen in de namiddag en beetje babbelen, P’kes keuren, :drink: :drink: :drink: , pannenkoekske eten, degene die tussendoor de streek willen verkennen met de P doen maar en afsluiten rond 18u maar met de mogelijkheid om op de afgesproken plaats achteraf nog iets te eten. :happydance: :happydance: :happydance:
      Beetje de beschikbare datums bekeken en zou kunnen op Zondag 14,21 en 28 Juli, of Funny had eventueel het idee om op de dag van Miss Coast (zaterdag 3 Augustus) voordien samen te komen in Oostende :think: :think: :think:
      Laat maar iets weten als er interesse is en welke datum de voorkeur heeft hé :coolness: :coolness: :coolness:
      Plaats van samenkomst had ik iets in gedachten in Aardenburg(NL) of als iemand nog een meer centrale plaats weet, laat maar weten hé :hail: :hail: :hail:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
      • staat genoteerd!

voor mij is dit ok :relaxman: :driver: :popcorn: :drink:

Staat genoteerd, als ik er geraak, normaal kom ik de vrijdag er voor terug van een weekje Normandië mét shark :driver:

XXX

DAtum staat in mijn agenda genoteerd :relaxman: we kijken er naar uit 😀

Yup gasten, zal dus Zondag 28 Juli worden (ben blijkbaar zelf bezet op 14 Juli :wtf: :wtf: :wtf: )
                Van zodra ik meer info heb post ik het hier wel :drink: :drink: :drink:

Voor mij 28 juli :first:

zie ik ook zitten!!!!!

De 14e is werken en die andere twee zijn we in het buitenland aan het genieten van de welverdiende vakantie Wes

Koen, Koen, Koen toch… Tijd maken he man! 😉
                        Werken kunt ge nog genoeg en rusten kunt ge als ge dood zijt… :mrgreen:

Alle drie de datums passen niet voor ons .
                          Zal voor een ander keertje zijn .

[quote=”snoer 964″ post=134503]alhoewel 28 juli dacht ik zijn het 24 u van Francorchamps (en daar wou ik wel eens gaan kijken )[/quote]

Das waar, ging daar ook naar toe gaan, alhoewel ik vind dat er de zaterdag meer te zien is dan zondag op de 24h. :think: :think: :think:

[quote=”snoer 964″ post=134560]+10 @patrickvb ik ben er voor te vinden in alle geval :respect2: Mooie baantjes daar *luv[/quote]
                              Wat denken jullie van begin september?
                              Zou dan wel enkel met voorinschrijvingen zijn.

ik zal er ook wel bij zijn,wil dit niet missen :driver: :popcorn: :salut:

Sounds like a plan :up: :up: :up:

Zal dus tss 14 en 28 Juli gaan afhankelijk van het meeste interesse :coolness: :coolness: :coolness:

[quote=”patrickvb” post=134547]Ik heb verschillende (zelf gemaakte) roadbooken voor ritten in de Ardennen, met als start de regio Marche/Hotton.
                                    Als er voldoende belangstelling is wil ik daar wel eens organiseren.[/quote]

Interesseert mij ook wel zulle :driver: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.