RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste P-liefhebbers,

na het succes van vorig jaar in Belgisch/Nederlands Limburg, is de organisatie voor 2016 toevertrouwd aan youyou en mezelf, kwestie van eens een andere regio aan te doen. De fotoshoot met bijhorende rondrit gaat dit jaar door op 18 september 2016 in het Vlaams-Brabantse Sint-Pieters-Leeuw.
    Na enkele ontgoochelingen mbt de zoektocht naar een geschikte locatie, menen we deze keer een interessante en toffe plaats voor onze fotoshoot te hebben gevonden. De liefhebber van zware en krachtige motoren zullen zeker aan hun trekken komen, aangezien de foto’s genomen zullen worden in de helicopterhaven van Sint-Pieters-Leeuw. Er zullen de dag van de fotoshoot sowieso enkele heli’s aan de grond staan. Het zullen volgens mij alvast machtige foto’s worden!
    Uitbater Bernard Slegten zal aanwezig zijn en wil tussendoor, bij interesse, gerust een woordje uitleg geven over hun toestellen. Deze link geeft jullie alvast meer informatie over de helihaven: http://www.heliservicebelgium.be/nl/index.php

De helihaven ligt op de grensscheiding van Sint-Pieters-Leeuw en Halle. Het adres is Gaasbeeksesteenweg 140 te 1500 Halle, maar voor mensen die de plaatsgesteldheid niet kennen is het misschien eenvoudiger om het adres van de Lokale Politiezone Zennevallei in de GPS in te brengen (Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw).
    De helihaven is vrij te bereiken via de personeelsparking van de politie, aan de achterkant van het politiegebouw.

Concreet is het de bedoeling om er samen te komen om 13u en aansluitend aan de fotoreeks een rondrit te doen die 4 provincies kort aandoet: Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, Henegouwen en Waals-Brabant. Eventueel wordt er onderweg nog een korte tussenstop voorzien met een glaasje bubbels.

De rondrit eindigt op de markt van Lembeek (deelgemeente van Halle) rond 17.30 uur. Het Claesplein in 1502 Lembeek zal deels voorbehouden worden voor onze bolides, terwijl we in het plaatselijk café “De Mustang” het stof kunnen doorspoelen.

Voor degenen die nadien nog iets wensen te eten, zijn er op het Claesplein en in de onmiddellijke omgeving ook restauranten aanwezig.

Inschrijven voor de fotoshoot en rondrit kan hieronder of onder de rubriek evenementen die op het forum aangebracht werden.

We hopen jullie talrijk te mogen ontvangen en er samen een fijne namiddag van te maken!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
    • +1 Sensa

Helaas kunnen wij ook niet deelnemen. :bounce:
      Echter niet wegens werken op zondag, doch wegens een 5-daags Porsche tripje naar Oostenrijk. :driver:

@ Jorge en Youyou : Laat jullie vooral niet afschrikken door slechte weersvoorspellingen. Op enkele uren tijd kan je plots met een ander weertype zitten. We hebben dit tijdens de afgelopen Haspengouwrit ook ondervonden. Een kletsnatte start waar iedereen die ingeschreven had, toch is komen opdagen :up: Na enkele uren … prachtige zonneschijn en terrasjesweer. :coolness:

Geniet ervan zondag !
      Prachtig initiatief :respekt:

0

Youyou, ik wou dat mijn vrouw dat ook zei …

Gasten, geniet ervan aanstaande zondag. Bedenk wel even dat er zondag mensen zijn die werken, bedank die mensen eens met wat gedeelde foto’s! :first:

0

you’re free to do as you please hé. No problemo :up:

0

Het rondritje en de maaltijd ga ik niet redden, zal na d’n shoot weer huiswaarts keren … :driver:

0

Done Herman :up:

0

Hè Youyou,
                Als het lukt reserveer nog in extra voor 2 personen in restaurant.
                Tkx.

0

ze geven 21 graden en droog, komt in orde :up:

0

En anders kom je gewoon met je daily driver he Taffy !

0

We hopen toch nog op het beste Taffy.

0

Misschien lukt het nog, maar waarschijnlijk gaat mijn 993 niet op tijd klaar zijn voor zondag.
                        Reeds lang praatte ik ervan, maar nu is het er uiteindelijk van gekomen. Onder de P. komt nu een schroefset van K&W Variant 3 , kwestie van de 993 op de juiste hoogte te kunnen zetten, gecombineerd met een goede demping. Ik heb er ook BBS Le Mans velgen onder geplaatst, en dit had mijn besluit om iets te verlagen bespoedigd . Ik vrees echter dat de plaatsing niet gereed gaat zijn tegen zondag, en daarom is mijn deelname dan ook onder voorbehoud. Met spijt.

0

Je hebt smaak Bart :up:
                          Restaurant Eldo is heel lekker.
                          Les Eleveurs (waar Sofie Dumont vroeger chef was) is van een serieus niveau hier in de streek, maar niet echt goedkoop.

0

Hei mannen, het weer lijkt op te klaren, jiepie !

Ik ben al naar restaurantjes aan het kijken, zit nog licht in vakantiestemming, eens zien of ik nog wat mensen kan verlekkeren 😉

Een hamburgerrestaurant (geen fastfood)
                            http://magsburgers.be/

traditioneel restaurant

Home

ietwat trendier resto
                            http://www.resto-eldo.be/

brasserie
                            http://www.molenmoulin.be/

Allen gecheckt en goed bevonden op de tripadvisor.

0

Leuk samen een stukje rijden, ik schuif ook aan rond 12.00 uur! :driver:

0

er zijn er nog die kaarskes doen branden

0

Jammer 😥
                                  Een volgende keer misschien :salut:

By the way: volgens de laatste weersvoorspellingen zou het toch droog blijven zondag 😀

0
                                15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 177)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.