RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

Home Forum Porsche Uitstappen RLC & Fotoshoot in Sint-Pieters-Leeuw op 18 september 2016

• Maker
    Discussie
  • Beste P-liefhebbers,

na het succes van vorig jaar in Belgisch/Nederlands Limburg, is de organisatie voor 2016 toevertrouwd aan youyou en mezelf, kwestie van eens een andere regio aan te doen. De fotoshoot met bijhorende rondrit gaat dit jaar door op 18 september 2016 in het Vlaams-Brabantse Sint-Pieters-Leeuw.
    Na enkele ontgoochelingen mbt de zoektocht naar een geschikte locatie, menen we deze keer een interessante en toffe plaats voor onze fotoshoot te hebben gevonden. De liefhebber van zware en krachtige motoren zullen zeker aan hun trekken komen, aangezien de foto’s genomen zullen worden in de helicopterhaven van Sint-Pieters-Leeuw. Er zullen de dag van de fotoshoot sowieso enkele heli’s aan de grond staan. Het zullen volgens mij alvast machtige foto’s worden!
    Uitbater Bernard Slegten zal aanwezig zijn en wil tussendoor, bij interesse, gerust een woordje uitleg geven over hun toestellen. Deze link geeft jullie alvast meer informatie over de helihaven: http://www.heliservicebelgium.be/nl/index.php

De helihaven ligt op de grensscheiding van Sint-Pieters-Leeuw en Halle. Het adres is Gaasbeeksesteenweg 140 te 1500 Halle, maar voor mensen die de plaatsgesteldheid niet kennen is het misschien eenvoudiger om het adres van de Lokale Politiezone Zennevallei in de GPS in te brengen (Pepingensesteenweg 250 te 1600 Sint-Pieters-Leeuw).
    De helihaven is vrij te bereiken via de personeelsparking van de politie, aan de achterkant van het politiegebouw.

Concreet is het de bedoeling om er samen te komen om 13u en aansluitend aan de fotoreeks een rondrit te doen die 4 provincies kort aandoet: Vlaams-Brabant, Oost-Vlaanderen, Henegouwen en Waals-Brabant. Eventueel wordt er onderweg nog een korte tussenstop voorzien met een glaasje bubbels.

De rondrit eindigt op de markt van Lembeek (deelgemeente van Halle) rond 17.30 uur. Het Claesplein in 1502 Lembeek zal deels voorbehouden worden voor onze bolides, terwijl we in het plaatselijk café “De Mustang” het stof kunnen doorspoelen.

Voor degenen die nadien nog iets wensen te eten, zijn er op het Claesplein en in de onmiddellijke omgeving ook restauranten aanwezig.

Inschrijven voor de fotoshoot en rondrit kan hieronder of onder de rubriek evenementen die op het forum aangebracht werden.

We hopen jullie talrijk te mogen ontvangen en er samen een fijne namiddag van te maken!

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 177)
    • Door omstandigheden zal ik moeten afmelden voor zondag.

0

als je de E19 bedoelt, dan ben op de afgesproken total parkng tegen 12u00 :salut:

0

[quote=”deepee” post=241345]zijn er kandidaten om vanuit antwerpen in groep te vetrekken? of aan te pikken in Mechelen, … ?
          welke zijn geschikte verzamelplaatsen?[/quote]

Samenkomen om E19 in Waarloos – Rumst net voorbij afrit Kontich

Parking achter de pompen laat iets weten als jullie langs hier komen zodat wij niet onnodig hoeven te wachten Vertrek 12.15u

Mvg
          Bompa Lawijt

0

Idd geen email ontvangen

0

het mailingsysteem voor PFB events stuurt blijkbaar geen reguliere mail maar een PB met daarin de verwijzing naar de aangepaste event-pagina.
              thx :salut:

0

@bccars: de weersvoorspelling is inderdaad niet fameus. Laat ons maar het beste hopen 🙄

Voor de geïnteresseerden: Vermits het mij niet lukt om een persoonlijke mail te sturen aan de deelnemers, heb ik de tekst van het evenement aangepast m.b.t. bereikbaarheid van de locatie en het programma :salut:

0

OFF TOPIC: Duitsland … mmmmm … naar een 991 gaan kijken ?
                  ON TOPIC: weersverwachting voor dit weekend is bedroevend !

0

[quote=”deepee” post=241345]zijn er kandidaten om vanuit antwerpen in groep te vetrekken? of aan te pikken in Mechelen, … ?
                    welke zijn geschikte verzamelplaatsen?[/quote]

Je kan op de E19 in Rumst afspreken of op parking van Peutie. Die laatste heeft geen wc noch kantine maar de passeert wel iedereen die over de E19 rijdt, rchting Brussel en er voor Vilvoorde oprijdt.
                    A12 zou ik vermijden.
                    Ik weet helaas nog niet of ik rechtstreeks vanuit Duitsland kom met een wellicht vuile auto, nog langs thuis rijd om er te switchen van auto of de Boxster nog effe snel te wassen. Zal er vanaf hangen hoe lang de madam aan het ontbijtbuffet blijft plakken. :happy: Ik zie wel waar en wanneer jullie afspreken… :salut:

0

Geen probleem Daxmanian :up:
                      Zolang we het op voorhand weten (kwestie van drank te voorzien) is ‘t goed 😉

0

Ik heb ondertussen ook ingeschreven en kom samen naar daar gereden met Jan(993).

Een vriendin van mij heeft vorige week de Targa van Stefan(Stefx911) gekocht en zou ook graag af komen als ze tijdig haar nr plaat heeft.
                        Ik vermoed dat dat geen probleem is? Ze is momenteel nog geen forumlid.

0

We zitten in de laatste rechte lijn naar onze meeting :happydance:
                          Het aantal deelnemers staat voorlopig op 24, maar er zullen ook porsches aanwezig zijn die niet op PFB aanwezig zijn.

Hieronder even het programma nog meegeven:

• – 13u: Samenkomst in de Heliport van Sint-Pieters-Leeuw. Jullie worden ontvangen met een glaasje bubbels.
                          • – 13u-15u: Terwijl jullie een babbeltje kunnen slaan, zal een fotograaf foto’s nemen van jullie bolides, met op de achtergrond één of meerdere helikopters.
                          • – 15u: Ten allerlaatste om 15u vertrekken we voor een rondrit van ongeveer 110 km. Er is een tussenstop van ongeveer 30 minuten voorzien na ongeveer 56 km in café-taverne Le Thabor in Bassilly.
                          • – 18u – 18.30u: geschatte uur van aankomst op de bestemming te Lembeek op het Claesplein in café “De Mustang”. In de brasserie ‘t Dagelijks Genot (rechtover het café en trouwens dezelfde eigenaar) kan er vrijblijvend ook iets gegeten worden.

Tussen onze meeting door doen we nog een quiz met als hoofdprijs een set plexi Porsche letters, geschonken door het PFB. Maar daarover meer ter plaatse… 😉

Jullie kunnen nog altijd inschrijven via de “Gaat”-knop van de rubriek Evenementen.

0

zijn er kandidaten om vanuit antwerpen in groep te vetrekken? of aan te pikken in Mechelen, … ?
                            welke zijn geschikte verzamelplaatsen?

0

zijn er kandidaten om vanuit antwerpen in groep te vetrekken?
                              zo ja, welke is een geschikte plek om te verzamelen tegen 12u30?

0

we zullen er graag bij zijn !!! :driver:

0

Even twee fotokes plaatsen van de Porsche plexi letters die gewonnen kunnen worden tijdens de meeting in Sint-Pieters-Leeuw. Met dank aan het forum voor de schenking! :respect2:

Porscheletters.jpg

Porscheletters2.jpg

Inschrijven kan trouwens nog altijd via de “Gaat” knop van het in de rubriek Evenementen :driver:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 177)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.