RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
      • Porsche = Porsche heb jij tegen mij verteld. 🙂
        Ik kan ook nog komen met een Porsche tractor als je wil! 😉
        Een vriend van mij heeft er enkele staan! Niet snel….maar sterk!

XXX

@ Polanski, vreemde eenden moeten er zijn anders is’t allemaal van’t zelfde hé :up:
          Heb nog niet veel tijd gehad maar hoop komende weekend de GoPro beelden te kunnen posten 😮

[quote=”pablo_o2″ post=166102]Jongens, jullie hebben een mooie dag gehad, ik zag jullie voorbij rijden bij mijn grootouders in de Rode Dreef. Ik was degene die jullie toewuifde bij m’n Targa… :up:
            Grts

pablo_o2[/quote]

Ha, de Pablo zie ❗
            Ik heb jou en die mooie targa inderdaad gezien in Schilde.
            Je ook toegewuifd vanuit het open dakje.
            Mooie klassieke *porsche heb je daar *luv
            Volgende keer meedoen hé :happydance:

Heb weer wat gemist zie ik!, ach mijn dagje Nürburgring was ook leuk! 😀
              Keuzes keuzes…

was dik in orde, goed gelachen en goed geamuseerd en goed weer, wat wilt ne mens nog meer :relaxman: , hop naar de volgende

Veel toffe mensen :drink: volgende keer rij ik mee,eieren ofni!

:relaxman:
                    Vond het reuze fijn,jullie zien er mij,een toffe bende uit.
                    Ik ga zeker nog is langskomen op een volgend…
                    K hoop dat er nog is iemand komt,met een 924.
                    K voelde me wel wat een vreemde eend in ….
                    😉

Leuke dag gehad en bedankt voor de goede organisatie! Jullie mogen dit initiatief nog eens overdoen. Liefst met hetzelfde mooie weer! 😀

Bart

XXX

Dirk, in de racerij hebben ze ook zo iets om de bodem te beschermen maar dat noemen ze niet ‘sleepoog’ :engeltje:
                        Momenol, we hebben u wel gemist hé makker voor de fotokes 🙄

Ik ben er helaas niet geraakt gisteren. Moest al naar een ritje in Zeeland.

Mijn excuses.

Hele leuke dag gehad, bedankt en nen dikke proficiat voor de organisatoren, Peter,
                            Jean en Bruno :first:

Een paar keer hard tegen het asfalt geknald met de voorkant na die :censored: verkeersdrempels. Ze kunnen die in dit :bounce: :censored: land ook niet uniform maken blijkbaar.
                            Thuis effe gecheckt: niks nada schade, maar ik heb wel bijna geen sleepoog meer :what:
                            DSC01289.jpg

Proficiat aan de organisatoren, toffe rit en goed weer, voor herhaling vatbaar. Gr. Luc en Nadia

Bedankt aan de organisatoren en iedereen die er bij was.
                                Leuke dag gehad.
                                Wij hebben ervan genoten.

Tot de volgende,

hey
                                  het was een leuke dag met de belgen
                                  en alles perfect
                                  bedankt organisatie
                                  :applaus:
                                  :drink:

[quote=”pds trading” post=166125]Spijtig dat ik er maar zo kort kon zijn.

Allemaal leuke en toffe mensen, weet alleen niet echt wie nu wie juist was 😳

Enkel peter_targa_84 ken ik nu wel zeker ! Eindelijk na al die keren dat wij elkaar al zijn tegengekomen[/quote]

In’t vervolg allemaal een badge aan met je forumnaam

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.