RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
      • Porsche = Porsche heb jij tegen mij verteld. 🙂
        Ik kan ook nog komen met een Porsche tractor als je wil! 😉
        Een vriend van mij heeft er enkele staan! Niet snel….maar sterk!

0
        XXX

@ Polanski, vreemde eenden moeten er zijn anders is’t allemaal van’t zelfde hé :up:
          Heb nog niet veel tijd gehad maar hoop komende weekend de GoPro beelden te kunnen posten 😮

0

[quote=”pablo_o2″ post=166102]Jongens, jullie hebben een mooie dag gehad, ik zag jullie voorbij rijden bij mijn grootouders in de Rode Dreef. Ik was degene die jullie toewuifde bij m’n Targa… :up:
            Grts

pablo_o2[/quote]

Ha, de Pablo zie ❗
            Ik heb jou en die mooie targa inderdaad gezien in Schilde.
            Je ook toegewuifd vanuit het open dakje.
            Mooie klassieke *porsche heb je daar *luv
            Volgende keer meedoen hé :happydance:

0

Heb weer wat gemist zie ik!, ach mijn dagje Nürburgring was ook leuk! 😀
              Keuzes keuzes…

0

was dik in orde, goed gelachen en goed geamuseerd en goed weer, wat wilt ne mens nog meer :relaxman: , hop naar de volgende

0

Veel toffe mensen :drink: volgende keer rij ik mee,eieren ofni!

0

:relaxman:
                    Vond het reuze fijn,jullie zien er mij,een toffe bende uit.
                    Ik ga zeker nog is langskomen op een volgend…
                    K hoop dat er nog is iemand komt,met een 924.
                    K voelde me wel wat een vreemde eend in ….
                    😉

0

Leuke dag gehad en bedankt voor de goede organisatie! Jullie mogen dit initiatief nog eens overdoen. Liefst met hetzelfde mooie weer! 😀

Bart

0
                      XXX

Dirk, in de racerij hebben ze ook zo iets om de bodem te beschermen maar dat noemen ze niet ‘sleepoog’ :engeltje:
                        Momenol, we hebben u wel gemist hé makker voor de fotokes 🙄

0

Ik ben er helaas niet geraakt gisteren. Moest al naar een ritje in Zeeland.

Mijn excuses.

0

Hele leuke dag gehad, bedankt en nen dikke proficiat voor de organisatoren, Peter,
                            Jean en Bruno :first:

Een paar keer hard tegen het asfalt geknald met de voorkant na die :censored: verkeersdrempels. Ze kunnen die in dit :bounce: :censored: land ook niet uniform maken blijkbaar.
                            Thuis effe gecheckt: niks nada schade, maar ik heb wel bijna geen sleepoog meer :what:
                            DSC01289.jpg

0

Proficiat aan de organisatoren, toffe rit en goed weer, voor herhaling vatbaar. Gr. Luc en Nadia

0

Bedankt aan de organisatoren en iedereen die er bij was.
                                Leuke dag gehad.
                                Wij hebben ervan genoten.

Tot de volgende,

0

hey
                                  het was een leuke dag met de belgen
                                  en alles perfect
                                  bedankt organisatie
                                  :applaus:
                                  :drink:

0

[quote=”pds trading” post=166125]Spijtig dat ik er maar zo kort kon zijn.

Allemaal leuke en toffe mensen, weet alleen niet echt wie nu wie juist was 😳

Enkel peter_targa_84 ken ik nu wel zeker ! Eindelijk na al die keren dat wij elkaar al zijn tegengekomen[/quote]

In’t vervolg allemaal een badge aan met je forumnaam

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.