RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 170)
      • Denk niet dat er iemand laten vallen is Jean…gewoon inschrijven…morgen nieuwjaarsfeest op de Kleppende klipper in Mol.
        En in mei hebben we ons 5 jarig Lustrum met een massa transaxle bijeenkomst op de grote markt in st.niklaas.
        Iedereen welkom

Probeer uw clubgenoten te laten meerijden;wel spijtig dat ze mij hebben laten vallen indertijd; ik was (LID nr 1).heb toen zelfs een fles wijn gekregen als ik me goed herinner.924,924TURBO,944T2,944S2CABRIO,zijn door mij vele jaren gereden!dus was en ben nog steeds fan van die wagens;kom met de 968(een van de mooiste Porsches,buiten de 993 die ze gemaakt hebben grjb

Als er geen TACB rit op die datum is ben ik erbij….waarmee moet ik komen met de 968 of de 993…

Wij hopen op een dertigtal, Porschen zou echt mooi zijn grjb

Perfect, zal er zijn ……

Ontbijt of avondeten is geen verplichting natuurlijk :up:

XXX

Paaseieren rapen heeft voorrang hé, ‘t begint ook met een ‘P’ 🙂 kan dus niet verkeerd zijn.
                    Alle anderen, kom op meedoen hé :drink:

Spijtig mannen (en vrouwen) wij kunnen er niet bij zijn wegens het traditioneel “eitjes rapen bij de Bomma voor de kleinkinderen”. Alhoewel het jongste kleinkind, mijn dochter, ondertussen ook al 23 jaar is, de Paashaas moet en zal eitjes verstoppen die gezocht moeten worden en ‘t strafste is dat alle kleinkinderen er echt naar uitzien. :happydance: :happydance:

Mijn deelname is “boite afhankelijk” 😀

Ik heb mn werkschema eens bekeken en normaal ben ik vrij dat weekend dus ik ga proberen er ook bij te zijn.
                          Ik laat het nog wel tijdig weten of ik zeker kom.

XXX

Gewoon wat reacties ja 😀
                            Alle *porsche es zijn welkom natuurlijk. :up:

Wij zouden ook graag eens wat meer transaxel Porsches zien;hierbij zijn jullie uitgenodigd mannen!!GR JB

Net terug van de paasrit die we samen met Triumph en vrouwtje en Peter en zoon zijn gaan verkennen.

Hier wat meer info :up:

Route door de Antwerpse Kempen op Paaszondag 20/04/’14

Samenkomst: 9u30 Lunchgarden Wijnegem met mogelijkheid luxe ontbijt (10euro/persoon incl. Routebeschrijving)

Vertrek: Vanaf 11u

Drankstop en hergroepering in de namiddag: http://www.schranshoeve.be in de Nieuwstraat 49 te Vorselaar

Dinner: http://www.thofvanranst.be in de Kromstraat 67 te Ranst (menutje vis/vlees a 25euro/persoon excl. dranken)

Inschrijvingen en betalingen tot 05/04/’14!! Op rekeningnr IBAN BE20 7506 4283 7956 BIC AXABBE2
                                Bij de reservering graag vermelden met/zonder ontbijt en dinner.

Hopelijk komen er nu eens wat meer transaxle Porsches;zie je bijna nooit op onze treffens!!!!!is nog steeds mijn lievelingswagen(20 jaar mee gereden;924,924TURBO,924S,944T2,944S2CABRIO)en alle mijn ex transaxle zijn in goed handen en rijden nog steeds.DUS KOMEN HE MANNEN;

Tof momenol dat je er weer : bij zal zijn,krijgen we weer mooie fotos!! 😀

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.