RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 170)
      • … voor ouderen ? … straks e “streepke” trekken zie op die parking 😀

Volgens die van de vakbond was de LG ook alleen maar voor gezinnen met jonge kinderen en ouderen die voor de donkere willen thuis zijn 🙂

Kon het niet laten, want dat was het achterlijkste dat ik van de week gehoord had.

… euh, jongens… mss wat laat maar even het adres opgezocht van de lunch garden in Wijnegem… mijn oog valt hier op de openingsuren zondag & feestdag… vanaf 11 uur ?

… geen tijd meer voor carnauba… uiteraard gewassen, gekleid en gepolijst deze week… “blinkie, blinkie” ! … mss nog ne late (of vroege)… iemand Affligem voorbij om op te rijden ?

XXX

hmmm carnauba :driver:

[quote=”Harley G” post=166009]
                  Enne, nee ik heb hem niet echt gekuist 😳
                  [/quote]

Oooooo zeker heb net de mijne nog in de carnauba wax gezet :relaxman:

Zal bij mij hoogstwaarschijnlijk hetzelfde parcours worden :think:

Ik ga proberen om jullie bij te halen. Zal allicht iets na 11h00 in Wijnegem zijn maar zal jullie wel zien in Vorselaar of ergens ervoor…. :driver:
                      Enne, nee ik heb hem niet echt gekuist 😳
                      Gaan niet in Ranst kunnen dineren wegens gaan eten bij mijn ouders…

Kuisen????? is dat nodig?

XXX

Kuisen, check.
                          Tanken ??? dat verbruikt zo goed als niets :happydance:

PDS

En mannen ?

Auto’s gekuist, getankt, …..

Ben benieuwd, ik kom met een vriend om 9u30 even kijken, moet wel om 10 uur vertrekken … :loser:

weer.jpg

… we kijken er alvast naar uit ! :driver:

XXX

Morgen is’t zo ver.
                                  Lunch Garden staakt alleen vandaag (oef).
                                  Morgen wordt het warmer en zal het alleen aan de kust regenen 😳

CU all tomorrow :up:

Thx. 11u, damn, dat haal ik niet. Moet gaan brunchen met die van ons voor hare verjaardag.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.