RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 170)
      • We hadden graag 30 Porsches bij elkaar gekregen!!!!!

XXX

Lijstje:
          1.Peter-Targa-84
          2.Joebarreke
          3.Triumph
          4.Dirk 1
          5.Momenol + camera
          6.targa 84
          7.Irish Grey
          8. Daxmanian
          9. Boxterwalter
          10. 993
          11. Rud993
          12. …..

Er is nog plek hé, véééél plek hé mannen 😆

*porsche 356 – 911 – 912 – 914 – 924 – 944 – 964 – 986 – 987 – 993 – 996 – 997 – 991 ……. *porsche allemaal welkom

Wij gaan ook mee met onze 3.2 targa :happydance:

Goe 993 dan rijdt er nog eens een transaxle mee
              DSC03302.jpg
              Heb mijne verkocht en wat heb ik daar spijt van!!!!!

Juist beslist….wij gaan ook mee…en @ Jean….wij komen met de 968…..de 993 ligt dan trouwens nog in zijn beddeke :sleep:

Foto-NO7U88MS.jpg

XXX

Toppie :up: 😀 :up:

Vandaag POCA lid gezien ,gaat daar reclame maken voor de RLC rit.

XXX

Ik wou de rit nog een klein ommetje bezorgen maar ga dat maar vergeten.
                      Ben dat eens gaan proberen met onderstaande tot gevolg:
                      [URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/2014-02-28114021_zpse6e2834d.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2014-02-28114021_zpse6e2834d.jpg[/IMG][/URL]

De wielkasten en zo zijn intussen al terug proper hé :engeltje:

Dus de rit blijft zoals ze is, nu verwachten we buiten dat je zegt ‘ik doe mee’ ook nog de bevestiging door middel van een storting hé.
                      Nog eens alle info:

Samenkomst: 9u30 Lunchgarden Wijnegem met mogelijkheid luxe ontbijt (10euro/persoon incl. Routebeschrijving) – Het roadboek ligt klaar voor U.

Vertrek: Vanaf 11u

Drankstop en hergroepering in de namiddag: http://www.schranshoeve.be in de Nieuwstraat 49 te Vorselaar

Dinner: http://www.thofvanranst.be in de Kromstraat 67 te Ranst (menutje vis/vlees a 25euro/persoon excl. dranken)

Inschrijvingen en betalingen tot 05/04/’14!! Op rekeningnr IBAN BE20 7506 4283 7956 BIC AXABBE2
                      Bij de reservering graag vermelden met/zonder ontbijt en dinner.

XXX

Lijstje:
                        1.Peter-Targa-84
                        2.Joebarreke
                        3.Triumph
                        4.Dirk 1
                        5.Momenol + camera
                        6.targa 84
                        7.Irish Grey
                        8. Daxmanian
                        9. Boxterwalter
                        10. …

@Walter
                        , inschrijven is gelijk storten hé, de 10,-/p.p. schrijf je even over :up:

@Marc986
                        , ja maar je krijgt er goed weer voor in de plaats hé 😀

Ik ga spijtig genoeg moeten annuleren….vanwege de gekende reden..

Indien mogelijk mag je ons ook op het lijstje zetten 2 personen , enkel ontbijt s’avonds andere verplichtingen .
                            Dien ik de €€€€ voor ontbijt ook door te storten of word het terplaatse geregeld

Mvg

Walter

XXX

[quote=”zimmermann” post=161207][quote=”Daxmanian” post=161105]Oeps, ik zie dat ik mezelf nog niet had toegevoegd.

1.Peter-Targa-84
                              2.Joebarreke
                              3.Triumph
                              4.Mark986 :relaxman: (zit al in Spanje de gelukzak
                              5.dirk l
                              6.Momenol + camera
                              7.targa 84
                              8 Zimmermann (kan er helaas niet bijzijn )
                              9. Irish Grey
                              10. Daxmanian[/quote][/quote]

Dus terug naar 8, jullie hebben nog tijd om in te schrijven hé :think:

XXX

Spijtig Zimmermann dat je er niet bij bent.
                                Ik ben vandaag nog een stukje gaan rijden en gelijk wat eitjes naar de ‘Oude Klaren’ gaan brengen 😀
                                [URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/2014-02-28105148_zps5c2334ec.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2014-02-28105148_zps5c2334ec.jpg[/IMG][/URL]

De ‘Oude Klaren’ waren het niet maar hier passeren we wel met de rit :up:

[quote=”Daxmanian” post=161105]Oeps, ik zie dat ik mezelf nog niet had toegevoegd.

1.Peter-Targa-84
                                  2.Joebarreke
                                  3.Triumph
                                  4.Mark986 :relaxman:
                                  5.dirk l
                                  6.Momenol + camera
                                  7.targa 84
                                  8 Zimmermann (kan er helaas niet bijzijn )
                                  9. Irish Grey
                                  10. Daxmanian[/quote]

XXX

Ah, n° 10 is gemeld, ‘t begint al op iets te trekken.
                                    Hopelijk dit weekend nog een korte verkenning maken om wat bij te schaven (of niet). Gelijk welke reden om met de *porsche te rijden is een goede reden.
                                    @Irish Grey, long time no see – blij dat je er bij bent :up:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.