RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

Home Forum Porsche Uitstappen RLC met paaszondag 20/04/2014 – regio Antwerpen

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met Triumph1 & Joebarreke een plan opgezet om een RLC te organiseren hier in de buurt van Antwerpen :happydance: .
      Paaszondag leek wel een mooie dag om te prikken.
      Meer info volgt nog maar dan kan je de datum al even checken :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 170)
      • Oeps, ik zie dat ik mezelf nog niet had toegevoegd.

1.Peter-Targa-84
        2.Joebarreke
        3.Triumph
        4.Mark986 :relaxman:
        5.dirk l
        6.Momenol + camera
        7.targa 84
        8.zimmermann
        9. Irish Grey
        10. Daxmanian

[quote=”zimmermann” post=154884][quote=”targa 84″ post=154868][quote=”Momenol” post=154351]1.Peter-Targa-84
          2.Joebarreke
          3.Triumph
          4.Mark986 :relaxman:
          5.dirk l
          6.Momenol + camera[/quote]
          7.targa 84[/quote]
          8.zimmermann[/quote]
          9. Irish Grey

Hallo Porsche vrienden :drink:
            noteer alvast mij erbij (1 boxster, 2 personen).
            Greetz :salut:

F

[quote=”python” post=159942][quote=”FirstP” post=159871]Dat van die knappe rijke coole gasten weet ze nu ook al hé als ze naar de papa kijkt :coolness: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
              Gij onderschat uw dochter ,die is wel slimmer dan dat :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Niet als ze het IQ van de papa heeft hoor :ass: :happy:

XXX

Zijn jullie er wel klaar voor 😯
                Wij wel hoor :lekker:
                [URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/2014_RLC%20Antwerpen/P2180040_zpsf3153bf0.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/2014_RLC%20Antwerpen/P2180040_zpsf3153bf0.jpg[/IMG][/URL]

[quote=”FirstP” post=159871]Dat van die knappe rijke coole gasten weet ze nu ook al hé als ze naar de papa kijkt :coolness: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
                  Gij onderschat uw dochter ,die is wel slimmer dan dat :mrgreen: :mrgreen:

kan er helaas ook niet bij zijn , heb met vrouwke uitstap naar Ieper gepland met hotelletje voor de dag erop porschen met pasen .

F

Dat van die knappe rijke coole gasten weet ze nu ook al hé als ze naar de papa kijkt :coolness: :mrgreen: :mrgreen:

XXX

Dat van dienen handtas wil je dat wat stil houden :happydance:

Afhankelijk van de leeftijd en interesses van de dochter kan je wat manipuleren aan de Porsche mindedness:
                          – er rijden veel knappe, rijke, coole gasten met een Porsche
                          – heb in Stuttgart een fantastisch mooie handtas gezien van Porsche Design
                          – …

XXX

Geen erg, er komen nog genoeg uitstappen aan :relaxman:

F

Kan er spijtig genoeg niet bij zijn (dochter haar verjaardag en die is niet zo Porsche-minded als de papa :bounce: )

Net overgeschreven en bij deze dus bevestiging dat we meegaan 😀
                                Wel enkel ontbijt voor ons wegens andere verplichtingen ‘s avonds.

We kijken er al naar uit. :driver:

XXX

Nog eens even vooraan zetten hé. De agenda’s beginnen gevuld te geraken, zie dat je deze niet vergeet :engeltje:
                                  We hebben de rit al eens getest, mogelijk wat bijschaven maar doorgaan doet ie.
                                  Qua parkeerruimte hebben we mooie afspraken kunnen maken, op de drie verzamelplaatsen wordt er ruimte vrij gehouden, zelfs voor meer dan 30 auto’s.
                                  Ik was verbaasd hoe vlot we dit gedaan kregen.
                                  Waarschijnlijk vertoefde ik in goed gezelschap met veel overredingskracht of met de ‘good looks’ :applaus:
                                  Enfin, noteer en schrijf U in zou ik zeggen, wij wachten op Uw reactie. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Triumph1 – Joebarreke – Peter_Targa_84

Naar ST NIKLAAS kom ik kijken en misschien ook met een transaxel wie weet.????

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 170)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.