Rlc zaterdag 3 augustus Oostende

Home Forum Porsche Uitstappen Rlc zaterdag 3 augustus Oostende

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie zin heeft om op zaterdag 3 augustus vanaf 14 u naar Oostende te komen voor een gezellige babbel en een glas en of hapje is die dag welkom in Charles Lindbergh klik klik .
      De bedoeling is om rond 17 u met zijn allen naar de bijeenkomst van Miss Coast te gaan kijken en sommigen onder ons zelf die Missen te vervoeren .

Ik hoor of lees het graag als er interesse is .

Groeten Funny Bart

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
      • jep Bart heb je GSM nummer nog.

als het past zie je me zeker wel langskomen.

Joeri we zijn daar zeker tot 17 u daarna rijden we met zijn allen naar de Golf (2 km rijden ) en daar blijven we tot 18u15 .
          Hopelijk tot zaterdag ! Ik veronderstel dat je mijn gsm-nr nog hebt .

Doeme ik krijg voor het weekend de 991S van mijn gebuur mee maar het is hier in een naburig dorp beach volleybal deluxe. En zoals elk jaar is dit de zaterdagavond een stevig strandfeest. Met Sven Nijs als DJ :drink: ( http://www.beachvolleydeluxe.be/). Anders was Oostende een mooie testrit geweest.

[quote=”JoeBar_S2″ post=137963]Hey,

Amsterdam, op de terug weg,
              [/quote]

Opletten Joe, staat daar vol van die traject-meet-dinges 🙁

Hey,

Tot hoe laat zitten jullie daar? ik denk dat ik ten vroegste om 15u of 15u30 daar kan zijn..
                ik moet eerst naar Amsterdam, en mss op de terug weg,
                anders eerst naar huis en van voertuig gaan wisselen,

mss tot zaterdag, alles hangt af van hoe alles bij onze noorderburen loopt.

gr,
                J

Als jullie zin hebben om af te komen zijn jullie vanaf 14 u van harte welkom .

Wel niet dat ik kan spreken voor 2 (gebrek aan vrouwelijke hormonen ..?) Maar zal aanwezig zijn 😀

Degenen die er niet konden bij zijn afgelopen zondag of nog niet uitgepraat zijn ,zijn van harte welkom zaterdag . :drink: :drink:

Ai, dan zitten wij elders in Europa. Had graag weer eens aangeschoven!

Zelfde reden als het andere RLC, maar ik probeer te komen :drink:

Misschien komen wij ook wel even langs.
                            Ik zit dan wellicht ergens aan de kust.

Iedereen is welkom en vanaf 14 u ben ik aanwezig .

Idem hier :drink: :drink: :drink:

XXX

‘t is iets meer dan 500 meter maar als ik tijd heb kom ik af :relaxman:

Wij komen ook t’is maar 500 meter van ons deur…..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.