Road trip – Zaterdag 2 juli 2022- bolleke pijl

Home Forum Porsche Uitstappen Road trip – Zaterdag 2 juli 2022- bolleke pijl

• Maker
    Discussie

• XXX

2 juli gaan we ervoor, ja het is kort dag, speciaal voor zij die nood hebben om nog eens iets te doen.
      Wie is welkom; iedereen, met of zonder Porsche

Van de omgeving Brasschaat naar ’t verdronken land van Saeftinghe.
      U wordt ontvangen bij Philip en Katleen met een koffie en koffiekoek, tussen 9u30 en 10u00 verzamelen.
      De routeboek is gepikt van een andere organisatie, zo konden we snel iets in elkaar steken 
      Er worden enkele ‘way points’ in voorzien zodat je steeds je weg kan vinden. Rit duurt ongeveer 2u30.
      We eindigen op een locatie waar je iets kan eten (niet verplicht en op eigen kost).
      Paviljoen ’t Schor  te Paal NL – [url=http://www.tschor.nl]www.tschor.nl

[/url]

Graag uw deelname bevestigen uiterlijk 26 juni via mail naar [email]peter.verbraeken@telenet.be[/email]
      Schrijf in de mail ook even of je wil blijven eten en met hoeveel personen. Kunnen we reserveren hé.
      Deelnamekost per wagen = 15,-€ –
      te storten op rekening: BE69 3200 4346 6578 
      met vermelding: Rit 2 juli
      Na ontvangst van uw mail en de overschrijving bezorgen we u het startadres

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Topweer, topontvangst, topgezelschap

de afwezigen hebben dit gemist… 

VLNR: A-Nastacia + Nicole + Nathalie = triple 

+1

XXX

Prachtig weer, leuke route, top gezelschap.
              Wat heb je meer nodig…

Het extra van deze dag was een TOP gastheer en dame, merci voor een fijne dag !!!

@Drip …. Als we verkeerd rijden gaat mijn vrouw het toch op jouw steken… neen neen neen, geen verkeerde instructies gegeven, dat staat hier fout in die roadbook.  En ik ga haar gelijk geven, anders moet ik op de zetel slapen.  ‘T is maar dat je het weet 

XXX

Sorry voor de late antwoorden maar zat tot deze middag nog in Toscane 

Geen LEZ perikelen te verwachten, tenzij je hopeloos verkeerd gaat rijden.
                    Met Mart kan dat altijd natuurlijk 

Het belooft wederom een bijzonder gezellige dag te worden!!

+1 met mystery guest op de passagiersstoel

Ook wij zijn ingeschreven!!! Eerste keer bolleke pijl… ik Ben benieuwd!!!

Geen (onduidelijk aangegeven) Lez zones op de route of in de nabijheid waar je per ongeluk op terecht kan komen zonder omkeer mogelijkheden?

Den Bompa zijn machientje staat al klaar 

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.