Roadbook voor WE heen en terug Porsche Museum

Home Forum Porsche Uitstappen Roadbook voor WE heen en terug Porsche Museum

• Maker
    Discussie
  • Met een paar vrienden organiseer ik in september een weekendje onder Porsche liefhebbers met als doel het Porsche museum in Stuttgart.
    Heeft iemand hier dat soms al gedaan of weet waar ik een roadbook kan vinden ? Bedoeling is om vrijdagochtend te vertrekken, zaterdag naar het Porsche museum, en zondag terugrijden. Liefst niet alleen autobahn, maar mag wel even :engeltje:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Als je enkel fabriek bezoekt met aanmelden reken 3 uur.
      Als je er iets blijft eten iets langer.
      Als je dan nog museum bezoekt maak je er een kleine dag van, mag wel voor de afstand hé 😀 .

Mijn favoriet van het moment :

Start

Anders Le Méridien, of The Zeppelin Steigenberger die midden in het centrum gelegen zijn.

Stuttgart centrum is zeer bruisend en aangenaam 😉

Het Porsche museum is knap maar het Mercedes museum is zeker zo goed en zou daar mee starten :bounce:

Wij hebben in januari het Porsche museum bezocht en hebben overnacht in het Achat hotel een 500 m van het museum. Dit hotel heeft een ondergrondse parking voor de rest niets speciaal maar verzorgd.

In het museum zou ik toch minimaal een 2 uur voorzien. En nog eens 2 uur voor de shop. (grapje)

Wij hebben hier gelogeerd: Park Inn by Radisson (Garage beschikbaar)

Maar dit lijkt me ook iets tof: https://www.v8hotel.de/
              Om in de autosfeer te blijven.

Zelf niet gedaan (waren op doorreis), maar Mercedes museum is volgens vrienden zeer de moeite.

Thx voor de tip, de site van Michelin is top, alsof je alle kaarten voorhanden hebt, met groene onderstreping en al :applaus:

Hoelang duurt het bezoek aan het museum gemiddeld ?
                Is Stuttgart de moeite om te overnachten of zijn er betere mogelijkheden in de buurt ?

Google Maps is your best friend….

Ik ben al ‘binnendoor’ naar het museum gereden, via Luxemburg.
                  De eerste de beste routeplanner kan je helpen, kies voor geen snelwegen.

In https://nl.viamichelin.be/web/Routes kan je kiezen voor geen snelwegen en optie toeristisch. Afprinten en je kan vertrekken.
                  En de co heeft meteen ook iets om handen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.