Roadtrip 2014

Home Forum Zeverhoekje Roadtrip 2014

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Roadtrip 2014

Ready for take off!

20140704_135423.jpg

De housesitting is standby, ik moest wel zorgen voor een bomvolle ijskast, het zwembad verwarmd tot 28 °C , 5 bakken Jupiler en een chique dineetje bij terugkomst . Dit jaar wordt ook de hond niet aan zijn vaste boom gebonden daar hij vorig jaar na tien dagen alleen, ons minstens veertien dagen niet meer bekeken heeft. Dus de hond blijft ook thuis bij de housesitters. Ook de honden van tegenwoordig hebben kuren.

Anders dan andere jaren maken we nu geen trip maar verblijven we op een vaste stek, doch de reis ernaartoe gaat wel over berg en dal.

Deze gaat 4 dagen duren tot aan de Cote d’Azur. Dit moet het ongeveer zijn. Na een week verhuizen we richting Mont Ventoux voor nog een week. Daarna terug via binnenwegen maar dit is nog niet uitgestippeld.

De valies achter op het rekje is er al terug af daar mijn vrouw vond dat we net zigeuners waren, en laat ze nu net niet met een zigeuner gelinkt willen worden. Ik zeg het niet graag, maar ze hoort het toch niet, maar ze had gelijk, het trok op niet veel en bovendien, ik zag niks in mijn achteruitkijkspiegel. Het was wel handig om het dakje er opgeplooid in weg te bergen zonder veel gedoe. Maar vrouwen weten het altijd beter, dus het zal terug moeten zoals andere jaren, opplooien, in een zak steken, de zak vastmaken,… of… andersom, bij een plotse regenbui, uitstappen, elastieken losgespen, zak (die net te klein is) openmaken, dak er uit halen, openplooien, op de wagen zetten en dan zeiknat terug plaatsnemen in de zetel.

20140704_135412.jpg

Maar enfin….t’is verlof.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
      • Al een idee wanner we het verslag van dit jaar mogen verwachten? 😀

F

Jullie hondje alleszins niet want die mocht weer niet mee :mrgreen:

F*ck, betrapt, wie kan mij een alibi bezorgen? 😕 😕

F

“Doodgeschoten en caravan in brand gestoken” => Luc?? Ik weet dat de voorliefde voor de mensen met een sleurhut niet al te groot was maar dit gaat wel redelijk ver hé 😉

Prachtig verhaal, reizen
                image.jpg
                en rijden door Europa, dit wil ik ook gaan doen met de vrouw zodra de kids een poosje alleen kunnen zijn.

F

Allez, die honden van tegenwoordig met hun selfies…. waar gaat dat naartoe hé 😉
                  P.S. Ze zeggen altijd dat er wat van het baasje terug te vinden is in de hond: moet zeggen dat de kleurschakering van de vacht van beide personages wel zeer mooi op elkaar zijn afgestemd :drink:

Voila, de vriendschap is er terug! :relaxman: :relaxman:

20140729_201851.jpg

Dat moet ik met mijn vrouw niet proberen, 18 dagen op verlof zonder haar, dan duurt het langer voor ze terug spreekt. Alhoewel, een nieuw paar schoenen of een nieuw sjakos doen ook wonderen.

Super verslag.
                      Op naar de volgende uitstap.
                      We rekenen weer op je met tekst en uitleg.

Na mijn verlof mag de volgende zomer zich al aankondigen met een nieuw verslag van uwentwege.
                        :respect2:

XXX

Merci Luc, we hebben ijverig meegelezen hier. :up: :up:

Man man, hier valt bijna geld mee te verdienen :applaus:

:applaus: bedankt voor je reisverslag en zoals steeds een genot om te lezen. :drink:

:popcorn: :popcorn: :popcorn: Schitterend, spijtig dat da verlof altijd zo rap gedaan is hé!!!

Schitterend!
                                  Bedankt dat we dit hebben mogen meebeleven. :drink:

hey
                                    wist niet dat luc een wigwam had meegenomen
                                    gaat toch moeilijk in de Porsche
                                    :drink:
                                    😎

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.