Roadtrip 2014

Home Forum Zeverhoekje Roadtrip 2014

• Maker
    Discussie
  • Roadtrip 2014

Ready for take off!

20140704_135423.jpg

De housesitting is standby, ik moest wel zorgen voor een bomvolle ijskast, het zwembad verwarmd tot 28 °C , 5 bakken Jupiler en een chique dineetje bij terugkomst . Dit jaar wordt ook de hond niet aan zijn vaste boom gebonden daar hij vorig jaar na tien dagen alleen, ons minstens veertien dagen niet meer bekeken heeft. Dus de hond blijft ook thuis bij de housesitters. Ook de honden van tegenwoordig hebben kuren.

Anders dan andere jaren maken we nu geen trip maar verblijven we op een vaste stek, doch de reis ernaartoe gaat wel over berg en dal.

Deze gaat 4 dagen duren tot aan de Cote d’Azur. Dit moet het ongeveer zijn. Na een week verhuizen we richting Mont Ventoux voor nog een week. Daarna terug via binnenwegen maar dit is nog niet uitgestippeld.

De valies achter op het rekje is er al terug af daar mijn vrouw vond dat we net zigeuners waren, en laat ze nu net niet met een zigeuner gelinkt willen worden. Ik zeg het niet graag, maar ze hoort het toch niet, maar ze had gelijk, het trok op niet veel en bovendien, ik zag niks in mijn achteruitkijkspiegel. Het was wel handig om het dakje er opgeplooid in weg te bergen zonder veel gedoe. Maar vrouwen weten het altijd beter, dus het zal terug moeten zoals andere jaren, opplooien, in een zak steken, de zak vastmaken,… of… andersom, bij een plotse regenbui, uitstappen, elastieken losgespen, zak (die net te klein is) openmaken, dak er uit halen, openplooien, op de wagen zetten en dan zeiknat terug plaatsnemen in de zetel.

20140704_135412.jpg

Maar enfin….t’is verlof.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
    • Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen maar die Live and dangerous heb ik grijs gedraaid.
      Hier de sound clip met de befaamde quote

[video]http://www.youtube.com/watch?v=TSJJy8VOmT0[/video]

Heb geen cd speler in de shark maar zal dat toch is zien te reglen kan in Frankrijk ‘t schijfje nog is door de speakers doen knallen. Dat zal ze leren de Stellabarbaren.

Waar is den tijd, Phil Lynott met zijn Thin Lizzy op Jazz Bilzen, “Whisky in the jar” :lekker: :lekker:

http://www.youtube.com/watch?v=-M2jSzLBzK4

Den Ier in St Tropez is ne Fransman, the motherf*cker.

WTF? Pure schande.
          Is het ne Fransman of nen echten Ier van die pub. De Ieren zijn nochtans te betrouwen wat zulke zaken betreft.
          Phil Lynott,de, uiteraard, Ierse zanger van Thin lizzy stelde op de legendarische plaat “Live and Dangerous” tussen twee nummers de volgende vraag aan z’n publiek:

“Are there any girls out there with a bit of Irish in them? Are there any girls out there, who’d like a bit more Irish in them?” 😈

Geeft duidelijk aan dat de Ieren een hoge betrouwbaarheidsfactor hebben en je mag er dus van uitgaan dat Ieren niet zouden uitpakken met zulk een verraad.

Ik moet na het bekomen van jouw Stella kwestie, ook een reis naar Frankrijk plannen en hoop dat mijn vertrouwen in de Ieren bewaard blijft. De Fransozen moeten mijden is niet zo n ramp maar de Ieren… :drink:

XXX

John +1 :engeltje:

😆 dme uit trekken tot de 22ste :think:

The f*cking bastard, hij heeft zijn Stella ingeruild tegen Carlsberg en er dan ook nog eens 3 euro van gemaakt. :what: Carlsberg, hoe laag kan je vallen, dit is nog dunner dan Heineken.

Mijn laatste strohalm in het decadente St-Tropez heeft de duimen moeten leggen. Ik wees hem terecht dat ik speciaal tot bij hem kwam om een Stella te drinken ipv. een plaatsje op een terras te nemen, tussen de andere apen die er zitten, om bekeken te worden door het gepeupel en een Heineken te moeten drinken. Hij verontschuldigde zich en zij dat hij moest van zijn brouwer, en stelde voor dat ik de Carlsberg niet hoefde te betalen, eentje van hem dus. Drink uw eigen vergif op zij ik hem en bestelde een roseetje, dat ik wel diende te betalen, de smeerlap. 👿

Maandag 21 juli wordt in Nikki Beach Club onze nationale feestdag gevierd zegt mijn vrouw, wat zullen ze daar tappen? Carlsberg? Stella? Duvel? Neen, zegt mijn vrouw, daar drinkt men Champagne, en kapt men de champagne over de strakke vrouwenlijven, die er voltallig aanwezig zijn, aan 150 euro per fles voor een “Piper Heidsieck” 75cl, of als je nu echt iets te vieren hebt neem je een Cuvée Carbon Réserve aan 28.000 euro voor een fles, maar dit is dan wel een zes literfles, kwestie van meerdere strakke vrouwenlijven nat te kunnen spuiten.

“En als ik op onze nationale feestdag een Duvel wil drinken?” vraag ik, “We moeten onze nationale producten toch promoten in het buitenland en ik veronderstel dat in Nikki Beach Club toch de hele internationale Jetset aanwezig zal zijn om eens te proeven van wat België allemaal voortbrengt?”

Vergeet het maar zegt mijn vrouw, maandag 21 juli zijn wij al lang weg uit St-Tropez, dan zitten we in de buurt van Gordes, trouwens ik wil niet dat jij met Duvel al die strakke vrouwenlijven gaat natspuiten, dat plakt veel te hard.

Inderdaad gasten… Stella aan twee wip en half. Congee complét… :drink:

Hij zou het nooit gered hebben … d’n dorstige! :respekt:

allez Roger, z’n trouw aan het merk kan ‘tie ni verbergen.
                      in al die jaren nooit gemerkt op z’n sharknose blog :drink:

[quote=”Igordiver” post=173637]

een Ierse pub is waar men Stella tapt aan 2,50 euro

’nuff said[/quote]

Leg uit Igor?

[quote=”Mart” post=173620]Het is inderdaad een mannetje (3e foto)[/quote]
                          :drink:

een Ierse pub is waar men Stella tapt aan 2,50 euro

’nuff said

:drink: eindelijk zon voor jullie én de porsche ziet er proper uit 😀

Het is inderdaad een mannetje (3e foto), volgende keer wel eerst een boompje uitzoeken he… :mrgreen:

In NL kost je dat zo 50 euro!! :drink:

Yep en de stella is er lekker laat hem smaken. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.