Roadtrip 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Roadtrip 2015

• Maker
    Discussie
  • T’ Is zover, we gaan vertrekken :driver: , ik heb het gehad met dat rusten, ik kan evengoed onderweg rusten, althans, ik vergelijk rijden met mijn P als rusten. Of mijn dokter er mee akkoord is zal me worst wezen, ik zeg het hem niet dus kan hij het niet afkeuren, toch?

Maar eerst nog naar AC/DC, mijn jeugdidolen. Zij komen op 6 juli naar Dessel en ik wil erbij zijn. Ik was 14 jaar toen de ouders van een kameraad terugkwamen uit London met een LP van een nieuw groepke, AC/DC genaamd met het glorieuze nummer “Whole lotta Rosie” er op dat ik na twee dagen perfect naspeelde op mijn luchtgitaar. Nooit van AC/DC gehoord alhoewel wij zeer goed op de hoogte waren van alles wat hardrock betekende. Toen noemde dat nog hardrock en niet metal, metal is later gekomen toen wannabees als Def Leppard of Jon Bon Jovi :puke: er kwamen met hun afgrijselijke gestylde kapsels en songs, zij waren geen hardrockers maar zogenaamde metal groepen, neen, bullshit was het, het is maar met Metalica of Mötorhead dat men de metal, metal kon noemen. Van deze groepen had ik ook de eerste LP’s in België vermoed ik. Mijn vrouw heeft later, op een onbewaakt ogenblik al mijn LP’s verkocht op de rommelmarkt met als reden dat we geen pick-up meer hadden, en dat er toen CD’s waren, en dat er nooit nog pick-ups zouden gemaakt worden. Het was toen, dat ik mijn eerste moordpoging gepland heb :what: :what: , maar onderzoek wees uit dat ik daar veel te lang voor in de gevangeins moest en daar had ik geen zin in. Maanden heb ik niet meer gesproken 👿 tot ze zei dat ze er spijt van had. We hebben toen een flesje opengemaakt en de goedmaaksex was heerlijk. Ik heb eigenlijk een schat van een vrouw.

Maar soit, de roadtrip 2015 komt er dus. De planning is ruw geschetst, ik ben volop aan’t zoeken naar de dagelijkse trip verblijven want de aankomst is Bedoin in de Provence, aan mijn geliefde Mont Ventoux, alwaar we een weekje blijven. Ik wacht eerst Meteovista nog even af om te zien langs welke weg het goei weer is want de duizenden liters regen en de sneeuw op de passen vorig jaar heb ik wel gehad.

Enkel mijn hond nog voorbereiden, hij weet het nog niet maar merkt aan mijn doen dat er iets niet klopt, hij gaat tegen zijn zin mee naar het bos. Waar ik ga, gaat hij, ga ik in de P zitten is hij mij voor en zit er al in, tja na 15 jaar wordt het steeds moeilijker om hem iets wijs te maken. Hij blijft thuis bij de housesitter maar wil eigenlijk mee, zoals gezegd, waar ik ga wil hij ook, maar het zal deze keer niet pakken.

Wordt vervolgd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 141)
    • Drip, nog niet gezien dat op mijn deurbel “Hotel California” staat? “You can check in but never leave” (Wie ken hier nog zijn klassiekers…) :think: .

Trouwens, dat is heel er in tegenwoordig : met de Euromunt is het net hetzelfde… geen scenario om eruit te stappen is voorzien?? Bij mij geraken de bezoekers nog wel buiten maar dan “sensa euro” :mrgreen:

Dat hadden de huisjesslakken in de roadtrip van Bladerunner wel beter voorzien : maken dat je wegkomt zodra die Porschist zijne rug gedraaid had!

Drip, nog niet gezien dat op mijn deurbel “Hotel California” staat? “You can check in but never leave” (Wie ken hier nog zijn klassiekers…) :think: .

Trouwens, dat is heel er in tegenwoordig : met de Euromunt is het net hetzelfde… geen scenario om eruit te stappen is voorzien?? Bij mij geraken de bezoekers nog wel buiten maar dan “sensa euro” :mrgreen:

Dat hadden de huisjesslakken in de roadtrip van Bladerunner wel beter voorzien : maken dat je wegkomt zodra die Porschist zijne rug gedraaid had!

XXX

Top verhaal Luc bedankt, ik hoop in het najaar ook eentje te mogen neerschrijven hier. Zal moeilijk worden om aan het uwe te tippen.

Let wel op als je langs Sensa gaat, je geraakt bij hem binnen, maar er vertrekken is een ander paar mouwen :respect2:

XXX

Top verhaal Luc bedankt, ik hoop in het najaar ook eentje te mogen neerschrijven hier. Zal moeilijk worden om aan het uwe te tippen.

Let wel op als je langs Sensa gaat, je geraakt bij hem binnen, maar er vertrekken is een ander paar mouwen :respect2:

[hide]LOL … ik kan hem leren te overleven als een clochard … wassen doen we ons in het meer, eten schuimen we af bij ontbijtbuffetten aan hotels, slapen doen we buiten zolang het niet regent … ik heb ervaring!

Dank Deepee voor de video, hou hem maar goed bij jouw in de buurt, misschien zien we mekaar heel binnenkort :engeltje: :engeltje: [/hide]

[hide]LOL … ik kan hem leren te overleven als een clochard … wassen doen we ons in het meer, eten schuimen we af bij ontbijtbuffetten aan hotels, slapen doen we buiten zolang het niet regent … ik heb ervaring!

Dank Deepee voor de video, hou hem maar goed bij jouw in de buurt, misschien zien we mekaar heel binnenkort :engeltje: :engeltje: [/hide]

[hide]heb een basecamp video cursus op DVD die ik wel wil uitlenen. maar het siert je om clochards te laten overnachten op je boot :mrgreen: . [/hide]

[hide]heb een basecamp video cursus op DVD die ik wel wil uitlenen. maar het siert je om clochards te laten overnachten op je boot :mrgreen: . [/hide]

[quote=”bladerunner” post=210322]Dag 11: de thuiskomst

Zaterdag moeten we uit de gite, dus begin ik vrijdag in de late namiddag onze huiswaarts route samen te stellen. Dit doe ik via Mapsource, een programma dat bij de Garmin Zumo hoort, zo een GPS waar Sensa niet mee kan werken en dus steeds hopeloos verloren rijd in zijn eigen, zo bekende streek rond het Gardameer. Ik zal toch eens naar daar moeten om het hem uit te leggen. Juist nog wachten op een uitnodiging om op zijn boot te mogen blijven slapen, ah ja, want mijn vakantiegeld is er allemaal door, dus een hotelletje kan er niet meer af.

Vooreerst : hartelijke dank voor je geweldig reisverslag!!! De laatste dagen was ik zelf aan het rondtoeren dus heb ik het niet meer moeten/kunnen voorlezen thuis, ik heb nu even bijgelezen. Geweldig!!!

Maar de echte reden van mijn geslijm :mrgreen: ; ik weet nu waar de uitdrukking “zumo-worstelen” vandaan komt! Want dat was hetgeen wat ik gedaan heb afgelopen dagen. Gelukkig kende ik redelijk wat van de routes uit het hoofd, maar het is toch altijd goed om zo’n electronische assitent bij te hebben. Basecamp/Mapsource brrrrr het lukte niet altijd zoals ik wou…

Dus, ja jij mag bij mij op de boot komen slapen op voorwaarde dat je mij dat een keertje uitlegt!

[quote=”bladerunner” post=210322]Dag 11: de thuiskomst

Zaterdag moeten we uit de gite, dus begin ik vrijdag in de late namiddag onze huiswaarts route samen te stellen. Dit doe ik via Mapsource, een programma dat bij de Garmin Zumo hoort, zo een GPS waar Sensa niet mee kan werken en dus steeds hopeloos verloren rijd in zijn eigen, zo bekende streek rond het Gardameer. Ik zal toch eens naar daar moeten om het hem uit te leggen. Juist nog wachten op een uitnodiging om op zijn boot te mogen blijven slapen, ah ja, want mijn vakantiegeld is er allemaal door, dus een hotelletje kan er niet meer af.

Vooreerst : hartelijke dank voor je geweldig reisverslag!!! De laatste dagen was ik zelf aan het rondtoeren dus heb ik het niet meer moeten/kunnen voorlezen thuis, ik heb nu even bijgelezen. Geweldig!!!

Maar de echte reden van mijn geslijm :mrgreen: ; ik weet nu waar de uitdrukking “zumo-worstelen” vandaan komt! Want dat was hetgeen wat ik gedaan heb afgelopen dagen. Gelukkig kende ik redelijk wat van de routes uit het hoofd, maar het is toch altijd goed om zo’n electronische assitent bij te hebben. Basecamp/Mapsource brrrrr het lukte niet altijd zoals ik wou…

Dus, ja jij mag bij mij op de boot komen slapen op voorwaarde dat je mij dat een keertje uitlegt!

Volgend jaar, ‘t mag sneller ook, toch drie weken op reis gaan. De forumlezers, waaronder ik, gaan dat zeker appreciëren :respect2:
                          Trouwens nu dat ge terug zijt zal ik de Ducati is langs brengen, zo een trapper schijnt goed te helpen tegen chloormond. 😀

Volgend jaar, ‘t mag sneller ook, toch drie weken op reis gaan. De forumlezers, waaronder ik, gaan dat zeker appreciëren :respect2:
                            Trouwens nu dat ge terug zijt zal ik de Ducati is langs brengen, zo een trapper schijnt goed te helpen tegen chloormond. 😀

Mooie ritjes en mooie verhalen gaan nooit vervelen Bladerunner.

Een hond is een grote vriend, maar zo’n pretmachine ook als je weer zonder toestanden en stukken veilig thuis bent gekomen. :hail:

Wederom dank voor de inspiratie! :driver:

Mooie ritjes en mooie verhalen gaan nooit vervelen Bladerunner.

Een hond is een grote vriend, maar zo’n pretmachine ook als je weer zonder toestanden en stukken veilig thuis bent gekomen. :hail:

Wederom dank voor de inspiratie! :driver:

ik heb er verdomme vannacht zelfs nog van gedroomd :bounce:
                                  Doris kwam bij aankomst Luc even hartelijk begroeten als Jack en het spel zat op de wagen. het verhaal dreigde op een drama te eindigen in het zwembad maar dat was buiten de chloorverslaving van de kleinzoon gerekend natuurlijk. bompa mag het ventje hiervoor eeuwig dankbaar zijn …

Tnx bladerunner om ons ieder jaar bijna letterlijk op sleeptouw te nemen :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 141)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.