- Dit onderwerp bevat 141 reacties, 30 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 juli 2015 om 17:38
T’ Is zover, we gaan vertrekken :driver: , ik heb het gehad met dat rusten, ik kan evengoed onderweg rusten, althans, ik vergelijk rijden met mijn P als rusten. Of mijn dokter er mee akkoord is zal me worst wezen, ik zeg het hem niet dus kan hij het niet afkeuren, toch?
Maar eerst nog naar AC/DC, mijn jeugdidolen. Zij komen op 6 juli naar Dessel en ik wil erbij zijn. Ik was 14 jaar toen de ouders van een kameraad terugkwamen uit London met een LP van een nieuw groepke, AC/DC genaamd met het glorieuze nummer “Whole lotta Rosie” er op dat ik na twee dagen perfect naspeelde op mijn luchtgitaar. Nooit van AC/DC gehoord alhoewel wij zeer goed op de hoogte waren van alles wat hardrock betekende. Toen noemde dat nog hardrock en niet metal, metal is later gekomen toen wannabees als Def Leppard of Jon Bon Jovi :puke: er kwamen met hun afgrijselijke gestylde kapsels en songs, zij waren geen hardrockers maar zogenaamde metal groepen, neen, bullshit was het, het is maar met Metalica of Mötorhead dat men de metal, metal kon noemen. Van deze groepen had ik ook de eerste LP’s in België vermoed ik. Mijn vrouw heeft later, op een onbewaakt ogenblik al mijn LP’s verkocht op de rommelmarkt met als reden dat we geen pick-up meer hadden, en dat er toen CD’s waren, en dat er nooit nog pick-ups zouden gemaakt worden. Het was toen, dat ik mijn eerste moordpoging gepland heb :what: :what: , maar onderzoek wees uit dat ik daar veel te lang voor in de gevangeins moest en daar had ik geen zin in. Maanden heb ik niet meer gesproken 👿 tot ze zei dat ze er spijt van had. We hebben toen een flesje opengemaakt en de goedmaaksex was heerlijk. Ik heb eigenlijk een schat van een vrouw.
Maar soit, de roadtrip 2015 komt er dus. De planning is ruw geschetst, ik ben volop aan’t zoeken naar de dagelijkse trip verblijven want de aankomst is Bedoin in de Provence, aan mijn geliefde Mont Ventoux, alwaar we een weekje blijven. Ik wacht eerst Meteovista nog even af om te zien langs welke weg het goei weer is want de duizenden liters regen en de sneeuw op de passen vorig jaar heb ik wel gehad.
Enkel mijn hond nog voorbereiden, hij weet het nog niet maar merkt aan mijn doen dat er iets niet klopt, hij gaat tegen zijn zin mee naar het bos. Waar ik ga, gaat hij, ga ik in de P zitten is hij mij voor en zit er al in, tja na 15 jaar wordt het steeds moeilijker om hem iets wijs te maken. Hij blijft thuis bij de housesitter maar wil eigenlijk mee, zoals gezegd, waar ik ga wil hij ook, maar het zal deze keer niet pakken.
Wordt vervolgd.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.