Roadtrip 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Roadtrip 2015

• Maker
    Discussie
  • T’ Is zover, we gaan vertrekken :driver: , ik heb het gehad met dat rusten, ik kan evengoed onderweg rusten, althans, ik vergelijk rijden met mijn P als rusten. Of mijn dokter er mee akkoord is zal me worst wezen, ik zeg het hem niet dus kan hij het niet afkeuren, toch?

Maar eerst nog naar AC/DC, mijn jeugdidolen. Zij komen op 6 juli naar Dessel en ik wil erbij zijn. Ik was 14 jaar toen de ouders van een kameraad terugkwamen uit London met een LP van een nieuw groepke, AC/DC genaamd met het glorieuze nummer “Whole lotta Rosie” er op dat ik na twee dagen perfect naspeelde op mijn luchtgitaar. Nooit van AC/DC gehoord alhoewel wij zeer goed op de hoogte waren van alles wat hardrock betekende. Toen noemde dat nog hardrock en niet metal, metal is later gekomen toen wannabees als Def Leppard of Jon Bon Jovi :puke: er kwamen met hun afgrijselijke gestylde kapsels en songs, zij waren geen hardrockers maar zogenaamde metal groepen, neen, bullshit was het, het is maar met Metalica of Mötorhead dat men de metal, metal kon noemen. Van deze groepen had ik ook de eerste LP’s in België vermoed ik. Mijn vrouw heeft later, op een onbewaakt ogenblik al mijn LP’s verkocht op de rommelmarkt met als reden dat we geen pick-up meer hadden, en dat er toen CD’s waren, en dat er nooit nog pick-ups zouden gemaakt worden. Het was toen, dat ik mijn eerste moordpoging gepland heb :what: :what: , maar onderzoek wees uit dat ik daar veel te lang voor in de gevangeins moest en daar had ik geen zin in. Maanden heb ik niet meer gesproken 👿 tot ze zei dat ze er spijt van had. We hebben toen een flesje opengemaakt en de goedmaaksex was heerlijk. Ik heb eigenlijk een schat van een vrouw.

Maar soit, de roadtrip 2015 komt er dus. De planning is ruw geschetst, ik ben volop aan’t zoeken naar de dagelijkse trip verblijven want de aankomst is Bedoin in de Provence, aan mijn geliefde Mont Ventoux, alwaar we een weekje blijven. Ik wacht eerst Meteovista nog even af om te zien langs welke weg het goei weer is want de duizenden liters regen en de sneeuw op de passen vorig jaar heb ik wel gehad.

Enkel mijn hond nog voorbereiden, hij weet het nog niet maar merkt aan mijn doen dat er iets niet klopt, hij gaat tegen zijn zin mee naar het bos. Waar ik ga, gaat hij, ga ik in de P zitten is hij mij voor en zit er al in, tja na 15 jaar wordt het steeds moeilijker om hem iets wijs te maken. Hij blijft thuis bij de housesitter maar wil eigenlijk mee, zoals gezegd, waar ik ga wil hij ook, maar het zal deze keer niet pakken.

Wordt vervolgd.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 141)
    • Man man :popcorn: die schrijfstijl een plezier om te lezen, schitterend gewoon :up:

Mooi verslag, altijd lachen en dan moet ik aan iedereen hier voorlezen wat je geschreven hebt!

Maar volgens mij was die signeersessie in scene gezet door de Chinees die zijn 3 zussen opdracht heeft gegeven om die handtekeningen te vragen zodat hij ondertussen ongegeneerd, ongestoord en zich nog net beheersend naar jouw vrouw kon loeren, of zullen we zeggen loensen??

Hoe het ook weze, er hing elektriciteit in de lucht en voor die gast was dat gene AC/DC!

BTW, we hebben vandaag niet ver van mekaar gezeten, ik ben via de Gottardpas (schooooon) naar Basel gereden en dan naar Mulhouse en dan via binnenwegen naar Straatsburg, vervolgens terug Duitsland in en nu … thuis met het groene speelgoed!

Ik ben benieuwd naar het vervolg van je avonturen!

Mooi verslag, altijd lachen en dan moet ik aan iedereen hier voorlezen wat je geschreven hebt!

Maar volgens mij was die signeersessie in scene gezet door de Chinees die zijn 3 zussen opdracht heeft gegeven om die handtekeningen te vragen zodat hij ondertussen ongegeneerd, ongestoord en zich nog net beheersend naar jouw vrouw kon loeren, of zullen we zeggen loensen??

Hoe het ook weze, er hing elektriciteit in de lucht en voor die gast was dat gene AC/DC!

BTW, we hebben vandaag niet ver van mekaar gezeten, ik ben via de Gottardpas (schooooon) naar Basel gereden en dan naar Mulhouse en dan via binnenwegen naar Straatsburg, vervolgens terug Duitsland in en nu … thuis met het groene speelgoed!

Ik ben benieuwd naar het vervolg van je avonturen!

XXX

Veel plezier met de reis.
            Deze keer geen jappen/chinezen in de auto gekregen?

‘t ja beter een handtekening van een ouwe rockster :happy:

XXX

Veel plezier met de reis.
              Deze keer geen jappen/chinezen in de auto gekregen?

‘t ja beter een handtekening van een ouwe rockster :happy:

:happy:

Drive safe!

:happy:

Drive safe!

😆 😆 😆 Geniet van de trip!

😆 😆 😆 Geniet van de trip!

Dag 1: Van de Kempen naar Schluchsee Zwarte Woud , 715 km

05.30u, Terwijl ik droom dat ik samen met Angus Young een gitaarsolo speel voor de volle wei in Dessel en alle 50.000 aanwezigen mijn kunnen adoreren en bejubelen schrik ik wakker van een hels lawaai, mijn radiowekker. Godverdoeme Doris!

Doris is onze poetsvrouw. Waarschijnlijk heeft ze met haar poetsvod het geluid volledig open, en de zenderpost verdraaid. Ze werkt sinds kort bij ons als poetsvrouw en doet goed haar best maar het is niet altijd even makkelijk, ze komt van Groenland en verstaat bijna geen Vlaams alhoewel ze wil dat je enkel Vlaams tegen haar praat, maar Engels gaat beter, alhoewel. Mijn vrouw zegt dat ze van Ghana of Gambia komt, uit Afrika dus, omdat ze zwart is maar ik heb het haar gevraagd. Doris zegt namelijk op alles “ja”. Dus toen ik haar in het Vlaams vroeg of ze van Groenland kwam zij ze “Ja”, dus komt ze van Groenland. Toen ik haar vroeg of het daar altijd koud was zei ze “Ja”, dus dat is een bewijs dat ze van daar komt, althans voor mij, volgens mijn vrouw komt ze van Ghana of Gambia of zo iets. In elk geval, voor mij komt ze uit Groenland.

Vandaag vertrekken we dus en om 06.15u zijn we weg. Precies 4,5 u, 500 km en een koffiestop later rij ik de autostrade af, eindelijk, ik rij niet graag over de autostrade, alleen af en toe eens snel rijden maar dat kan iedereen die iets heeft dat snel rijd, het zijn de bochten die het hem doen.

20150708_084732.jpg

We rijden door Baden Baden naar de Schwrazwaldhochstrasse. Baden Baden is een mooie en volgens mij rijke stad want ik rij verkeerd en kom in de buitenwijken terecht waar zeer mooie klassieke villa’s staan en al evenveel kuuroorden. Waarvoor die dienen weet ik niet en het interesseert me ook niet. De Schwarzwaldhochstrasse is een mooie beleving maar ik begin er nog maar net aan en ik wordt al geflitst. Zomaar een paal op een plaats waar men niemand hindert en ik heb prijs, ik rij 83 km/u waar ik 50 mag. Benieuwd wat dit gaat kosten. Maakt niet veel uit, de eerste de beste Duitser die mij iets in de wind legt krijgt de volle laag over hun verborgen flitspalen.

20150708_112946.jpg

We rijden over mooie wegen, het is droog maar niet echt warm. We passeren een skischans en ik zie dat de poort open is, een bezoekje dus. Nu ik dit van dichtbij gezien heb, heb ik het volste respect voor Tom Waes die het ooit geprobeerd heeft, manman, dit is angstwekkend hoog, respect voor alle schansspringers.

20150708_145540.jpg

20150708_145547.jpg

20150708_151023.jpg

Tittisee is een beleving, hier hoor je op je vijftigste bij de jongeren. We drinken wat en lopen er wat rond tot plots enkele Japanners of Chinezen mij menen te herkennen. Ik zie in elk geval geen verschil tussen een Japanner en een Chinees en qua verstaanbaarheid is het net hetzelfde, ik of niemand verstaat er een hol van. Ik meen de naam AC/DC te horen vallen. Zou Youtube zijn werk gedaan hebben en zouden deze Aziaten mij bezig gezien hebben naast Angus Young? Was het wellicht toch geen droom? Ik zal het nooit weten. In elk geval, ik voelde mij gevleid en enkele Aziaten lopen nu fier met een handtekening op een bierkaartje van hun idool rond.

20150708_170957.jpg

Dag 1: Van de Kempen naar Schluchsee Zwarte Woud , 715 km

05.30u, Terwijl ik droom dat ik samen met Angus Young een gitaarsolo speel voor de volle wei in Dessel en alle 50.000 aanwezigen mijn kunnen adoreren en bejubelen schrik ik wakker van een hels lawaai, mijn radiowekker. Godverdoeme Doris!

Doris is onze poetsvrouw. Waarschijnlijk heeft ze met haar poetsvod het geluid volledig open, en de zenderpost verdraaid. Ze werkt sinds kort bij ons als poetsvrouw en doet goed haar best maar het is niet altijd even makkelijk, ze komt van Groenland en verstaat bijna geen Vlaams alhoewel ze wil dat je enkel Vlaams tegen haar praat, maar Engels gaat beter, alhoewel. Mijn vrouw zegt dat ze van Ghana of Gambia komt, uit Afrika dus, omdat ze zwart is maar ik heb het haar gevraagd. Doris zegt namelijk op alles “ja”. Dus toen ik haar in het Vlaams vroeg of ze van Groenland kwam zij ze “Ja”, dus komt ze van Groenland. Toen ik haar vroeg of het daar altijd koud was zei ze “Ja”, dus dat is een bewijs dat ze van daar komt, althans voor mij, volgens mijn vrouw komt ze van Ghana of Gambia of zo iets. In elk geval, voor mij komt ze uit Groenland.

Vandaag vertrekken we dus en om 06.15u zijn we weg. Precies 4,5 u, 500 km en een koffiestop later rij ik de autostrade af, eindelijk, ik rij niet graag over de autostrade, alleen af en toe eens snel rijden maar dat kan iedereen die iets heeft dat snel rijd, het zijn de bochten die het hem doen.

20150708_084732.jpg

We rijden door Baden Baden naar de Schwrazwaldhochstrasse. Baden Baden is een mooie en volgens mij rijke stad want ik rij verkeerd en kom in de buitenwijken terecht waar zeer mooie klassieke villa’s staan en al evenveel kuuroorden. Waarvoor die dienen weet ik niet en het interesseert me ook niet. De Schwarzwaldhochstrasse is een mooie beleving maar ik begin er nog maar net aan en ik wordt al geflitst. Zomaar een paal op een plaats waar men niemand hindert en ik heb prijs, ik rij 83 km/u waar ik 50 mag. Benieuwd wat dit gaat kosten. Maakt niet veel uit, de eerste de beste Duitser die mij iets in de wind legt krijgt de volle laag over hun verborgen flitspalen.

20150708_112946.jpg

We rijden over mooie wegen, het is droog maar niet echt warm. We passeren een skischans en ik zie dat de poort open is, een bezoekje dus. Nu ik dit van dichtbij gezien heb, heb ik het volste respect voor Tom Waes die het ooit geprobeerd heeft, manman, dit is angstwekkend hoog, respect voor alle schansspringers.

20150708_145540.jpg

20150708_145547.jpg

20150708_151023.jpg

Tittisee is een beleving, hier hoor je op je vijftigste bij de jongeren. We drinken wat en lopen er wat rond tot plots enkele Japanners of Chinezen mij menen te herkennen. Ik zie in elk geval geen verschil tussen een Japanner en een Chinees en qua verstaanbaarheid is het net hetzelfde, ik of niemand verstaat er een hol van. Ik meen de naam AC/DC te horen vallen. Zou Youtube zijn werk gedaan hebben en zouden deze Aziaten mij bezig gezien hebben naast Angus Young? Was het wellicht toch geen droom? Ik zal het nooit weten. In elk geval, ik voelde mij gevleid en enkele Aziaten lopen nu fier met een handtekening op een bierkaartje van hun idool rond.

20150708_170957.jpg

Je kan het nummer “the jack” van AC/DC spelen voor hem al is er een groot verschil tussen de Russel en de betekenis van “the jack” :mrgreen:
                            Ik zou voor ‘t zwembad gaan en doe hem misschien een six-pack hondenbier kado 😀

http://www.purrfectdesign.net/nl/snuffle-dog-beer-hondenbier.html

Je kan het nummer “the jack” van AC/DC spelen voor hem al is er een groot verschil tussen de Russel en de betekenis van “the jack” :mrgreen:
                              Ik zou voor ‘t zwembad gaan en doe hem misschien een six-pack hondenbier kado 😀

http://www.purrfectdesign.net/nl/snuffle-dog-beer-hondenbier.html

Ik zou de boom kiezen…zeker n vast

I like “Jack de Russel”

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 141)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.