Rob stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Rob stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Rob Delnoy
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ben redelijk actief op het Porscheforum.nl maar nieuw op dit forum dus reden om me even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Rob. Woonachtig in Benzenrade in het wonderschone Limburg. 41 jaar, getrouwd en vader van twee prachtige kinderen (5&7), resp. Laurens en Annika.

Inmiddels toe aan mijn tweede Porsche. De eerste was een 911 uit ’71. T met een S blok, nu rij ik dagelijks in een 997 C2. Heerlijke wagen. Zal even kijken hoe ik hier foto’s kan plaatsen want bij de NL guys zijn ze daar dol op. Ik neem aan dat dit hier niet veel anders zal zijn.

Ik hoop hier leuke nieuwe contacten op te doen voor informatie, meetings en evenementen. Ben zelf op dit moment bezig met een leuk evenement dus mocht daar interesse voor zijn dan verneem ik dat graag.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
      • +1 Mooi filmpje!! :first:

Bijna zo mooi als het Belgisch Limburg :happy:

Nog makkelijker dan ik dacht. :mrgreen:

[video width=425 height=344 type=youtube]1JohXqQQ1WA[/video]

Geen idee, volgens mij voor iedereen toegankelijk die video. :mrgreen:

Zal eens kijken hoe ik hier filmpjes kan plaatsen.

hey Rob, waarom mogen wij die lekkere 997 niet in de sneeuw zien ploeteren :respekt:

Be very welcome!!!

oeps niet goed wakker precies… :sleep: :wtf:

Hoi Wim,

Vermaak me overal wel, weet je toch :mrgreen:

Jol178, pagina 5 :mrgreen:

Rob, misschien leuk om je hier op de quiz ! te ontmoeten :drink:

Wim

Welkom Rob, en je zal je hier ook wel vermaken. 😉

Hi Bert :drink:

Je zit ook overal tegenwoordig :respect2:

dag Rob,
                                Leuk je hier (ook) te zien.

Sigrid gisteren je verslag gelezen over de restauratie van je 964 in het Nederlandse Porsche club blad . :applaus:
                                  Je mag dit gerust eens posten hier .

Nee, geen twitter…ben niet zo modern ➡ 964 he.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.