Rob stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Rob stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Rob Delnoy
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ben redelijk actief op het Porscheforum.nl maar nieuw op dit forum dus reden om me even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Rob. Woonachtig in Benzenrade in het wonderschone Limburg. 41 jaar, getrouwd en vader van twee prachtige kinderen (5&7), resp. Laurens en Annika.

Inmiddels toe aan mijn tweede Porsche. De eerste was een 911 uit ’71. T met een S blok, nu rij ik dagelijks in een 997 C2. Heerlijke wagen. Zal even kijken hoe ik hier foto’s kan plaatsen want bij de NL guys zijn ze daar dol op. Ik neem aan dat dit hier niet veel anders zal zijn.

Ik hoop hier leuke nieuwe contacten op te doen voor informatie, meetings en evenementen. Ben zelf op dit moment bezig met een leuk evenement dus mocht daar interesse voor zijn dan verneem ik dat graag.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
      • Mja, FB, PF.NL, PF.BE. voor je het weet beginnen ze te kletsen :mrgreen:

Toevallig ook Twitter, ga ik je daar ook nog stalken

Hier sta je dus.

Zal ik je dan ook maar welkom heten.
          Worden zo langzamerhand wel ingewikkelde contacten via al die internet mogelijkheden 😆

Welkom Rob en 997 is top :first:

welkom

zeer mooie bak

Nu nog een beetje Belgisch gaan leren te spreken Rob 😛

Tussen pot en pint zullen we hem dat wel leren ,met wat “alcool” binnen gaat dit des te sneller .
                Enne een goede trappist en geen Heineken afwas water . 😉

Alsook van mij van harte welkom 😀

Awel, gaat goedkome Marcelleke :engeltje:

Nu nog een beetje Belgisch gaan leren te spreken Rob 😛

Welkom, ook hier, 😉

Hmmm, valt wel op. Redelijk wat PF.NL gasten hier. Leuk :respekt:

ook van hier, hartelijk welkom

Allen, dank voor het hartelijke welkom :respect2:

Jammer, vorig jaar hadden we ook zo’n rit. Was een groot succes.
                              Daarom dit jaar weer.

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

Van harte welkom en veel :driver:

XXX

Welkom Rob, hopelijk tot op een treffen ergens hier of ginder 😛

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.