Rob stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Rob stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Rob Delnoy
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ben redelijk actief op het Porscheforum.nl maar nieuw op dit forum dus reden om me even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Rob. Woonachtig in Benzenrade in het wonderschone Limburg. 41 jaar, getrouwd en vader van twee prachtige kinderen (5&7), resp. Laurens en Annika.

Inmiddels toe aan mijn tweede Porsche. De eerste was een 911 uit ’71. T met een S blok, nu rij ik dagelijks in een 997 C2. Heerlijke wagen. Zal even kijken hoe ik hier foto’s kan plaatsen want bij de NL guys zijn ze daar dol op. Ik neem aan dat dit hier niet veel anders zal zijn.

Ik hoop hier leuke nieuwe contacten op te doen voor informatie, meetings en evenementen. Ben zelf op dit moment bezig met een leuk evenement dus mocht daar interesse voor zijn dan verneem ik dat graag.

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
      • He Rob :mrgreen:

welkom rob :applaus:

leuk dat er het porscheforum over de grenzen gaat, volg al een tijdje nl en be, toppie zowel van belgische kant als nederlandse :respekt:

Rob,
            Benvenuti in België. Mooie bolide heb je daar. Proficiat.
            Ciao,
            Luc

[quote=”Mushroom” post=116558]
              Er werd hier verleden jaar iets soortgelijks voorgesteld maar dat is een stille dood gestorven. [/quote]

.. daarom een goed idee om het te combineren ❓ – mede omdat er toch ook wel wat PF.BE’ers op PF.NL actief zijn ….

‘t enige waar jullie wss nooit aan zullen wennen is het drinken van melk tijdens de lunch :mrgreen:

Enne, Rob! Welkom 😉

Wees welgekomen hier op deze BE forums.
                Mooie P heb je daar :drink:

Welkom Delnoy :drink:

PB

[IMG size=250]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/WELCOME2B_zps810afd86.gif[/IMG]

Welkom hier tussen de gekke belgen :relaxman:

Hey Rob,
                        Welkom hier.
                        Er werd hier verleden jaar iets soortgelijks voorgesteld maar dat is een stille dood gestorven. Ik hou het in de gaten want ik had verleden jaar eigenlijk al zin om mee te gaan. :drink:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.