Robbie Piessens / RPcarrepair

Home Forum Porsche miniatuur Robbie Piessens / RPcarrepair

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Bij deze wil ik de forumleden mededelen dat Robbie niet meer onder ons is.
      Robbie verkeerde in zwaar vaarwater, wat wij geprobeerd hebben wat rustiger te maken.
      Maar had waarschijnlijk de kracht niet meer om tegen de stroom van tegenstand op te zwemmen, en heeft waarschijnlijk daarom besloten om zo niet langer te willen leven.

Robbie, ge was nun krak in Porsche techniek, maar jammer dat je het niet benut hebt.
      Rust in vrede.

Als er mensen van het forum zijn die hun auto’s bij Serge staan, dan daar even contact met opnemen, om de zaken verder af te wikkelen.

Verder voor Wendy (ex vriendin) en zijn drie kinderen, sterkte toegewenst met het verlies van hun papa Robbie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • 🙁

RIP Robbie 🙁

cabrio wim schrijft:

Kan hier helaas niet bij zijn Joeri, ik kan geen afscheid nemen van mensen, dus doe dit mijn gehele leven al. 😳

Ik ben net hetzelfde . Ik ga ook niet naar begrafenissen . Dat is te definitief voor me . Dan houd ik liever de mensen zo levendig in mijn gedachten .

dit komt hard aan :cry
              weet ni goe wa zeggen
              heb met hem donderdag geloof ik nog gebeld en gezeverd over porsche en allerlei …

wist dat er wa problemen waren maar dit……

veel sterkte aan familie en vooral aan de kindjes

robby ge zyt ne goeie gast

Ben er ook niet goed van, las het pas gisteren op facebook…
                We waren bezig revisie van mijn elfke voor te bereiden.
                Rust in vrede Robbie, je zorgen zijn nu voorbij.

Ik zal er vrijdag zijn.

intriest… 🙁

ik ken hem niet persoonlijk maar toch mijn oprechte deelneming.
                    sterkte aan de familie en mag hij de rust vinden die hij zocht 🙁

@Wim: alle respect ervoor, we zien elkaar wel nog eens.

Wim

Kan hier helaas niet bij zijn Joeri, ik kan geen afscheid nemen van mensen, dus doe dit mijn gehele leven al. 😳
                        Maar ik houd Robbie wel in gedachten zoals ik hem kende, en is voor mij belangrijker dan dat ik weer iemand in de grond zie gaan. 😥

Ik post het hier maar even voor wie interesse heeft

begrafenis zal nu vrijdag zijn (27/5) om 10u op kerkhof van Stekene.

vrienden en kennissen kunnen best iets vroeger komen naar het kerkplein.

Volgens wat ik hoor zal er anders door familiale ruzies, misschien weinig mogelijkheid zijn tot een deftig afscheid vrees ik.

Iedereen die wil komen is welkom, Porsche was zijn leven.

RIP

Veel sterkte aan de familie en vrienden…
                            Grtz Pascal911

Anoniem

Vanhier ook mijn oprechte deelneming en sterkte aan familie vrienden en kennissen van Robbie

Jammer dat het zo heeft moeten lopen, mijn oprechte deelneming.

Weet iemand wanneer en waar er afscheid van hem genomen kan worden?

Dit zijn mindere berichten. Bedankt om ons in te lichten Wim. Ik zal hem vooral herinneren als een gedreven en zeer onderlegd technieker. Veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden.

Heb het eerder vernomen via FB .
                                    Komt hard aan .
                                    Hed graag met hem te doen .
                                    Mijn deelneming voor de achterblijvers en vooral zijn kinderen .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.