Rode 911 SC cabrio 1983

Home Forum Stel jezelf even voor ! Rode 911 SC cabrio 1983

• Maker
    Discussie

• Hendrik CLARA
    Deelnemer

Hello,

Sinds gisteren onze rode 911 SC cabrio oldtimer van 1983 in ons bezit. De wagen wordt aan zee gestald. Blij dit forum te hebben gevonden, zit al met een paar vraagjes die ik ineens in de passende rubrieken zal lanceren.

Hendrik

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • Schitterend, ik vermoed dat het nu opgelost zal zijn. Bedankt!

Hallo,

Hier de oplossing.

Je gaat naar profiel
          daar klik je op sta abonnementen toe
          Je vinkt het onderwerp rechts aan
          dan kies je onderaan de actie
          uitschrijven en klik op ga

Nu zou je probleem opgelost moeten zijn.

:salut:

Daar zit het hem juist, Mushroom, ik heb daar de knoppen “Antwoord onderwerp”, “Abonneer” (maar dat is juist wat ik niet wil doen), en “Favoriet”. Ik vind geen knop “uitschrijven onderwerp”.
            U hebt het toch over de webpagina’s die ik zie als ik de antwoorden in deze rubriek bekijk, niet?
            Ambetant. Heb de indruk dat niemand anders dan ik daar problemen mee heeft. Vrees dus dat het wel aan mij zal liggen, maar heb daar al zeer lang zitten op zoeken en kom er niet uit…

Die vind je tussen de “antwoord” knoppen etc… “Uitschrijven onderwerp” is die die je moet hebben :salut:

Bij het mijzelf introduceren heb ik op een knop gedrukt die maakt dat ik nu alle nieuwe meldingen in deze rubriek via mijn emailbox gemeld krijg. Dat zijn er eigenlijk teveel, ik zou mij voor die dienst willen uitschrijven. Volgens de mails kan dat door de knop Abonnement opzeggen aan te klikken. Maar ik vind niet zo’n knop. Waar moet ik dat vinden?

Hoe hij er ook uitziet of in de toekomst zal gaan uitzien, het blijft een hele mooie.
                  Veel rijplezier

[quote=”911addict” post=131752] Let wel op, Europese stootblokken voor een SC zijn (voorlopig) niet meer nieuw te krijgen. Ik heb nog een 2de hands stel op de kop kunnen tikken bij FG Porsche. [/quote]

Zeer recent nog voor iemand besteld via RP en zonder probleem leverbaar hoor !

Stootblokjes

Je kan de blokken er wel gemakkelijk afhalen, die Amerikaanse zitten met 3 bouten vast, maar dan zit je nog wel met de gaten in je bumper. Ik heb mijn Amerikaanse verwijderd, en vervangen door de smallere Europese (zitten maar met 2 bouten vast, gaten in de bumper zijn niet gelijk aan de US versie).US gaten laten dichten, Euro gaten laten boren en herspuiten is zeer betaalbaar bij CCR. Let wel op, Europese stootblokken voor een SC zijn (voorlopig) niet meer nieuw te krijgen. Ik heb nog een 2de hands stel op de kop kunnen tikken bij FG Porsche. Dubbel opgelet. Stootblokken van een 3.2 Carrera passen niet helemaal op een SC, die staan onderaan zeker 2 cm van de carrosserie verwijderd. Je moet er echt originele SC blokken op monteren.
                      Zit ik nu ook nog met mijn grote vierkante nummerplaat. Je krijgt inderdaad geen motorplaat op een SC met Amerikaanse stootblokken, omdat zo’n “dienblad” er wel nog tussenpast. Een motorplaat krijg je enkel als het niet anders kan, bvb op een Dodge RAM waar er achteraan enkel een kleine vierkante uitsparing voorzien is voor de plaat. Heb reeds 4 maand via mijn verzekering een aanvraag ingediend om van formaat te wijzigen, van “dienblad” naar een normale langgwerpige, nu ik daar door de Europese stootblokken plaats voor heb. Nog steeds niks gehoord van de dienst Inschrijvingen. Wanneer ik even informeer steeds hetzelfde liedje. We lopen achter met de inschrijvingen, en dees is geen prioriteit :bounce: … Altijd stront aan de knikker als je iets van de staat moet hebben. Misschien ook eens 4 maanden wachten met belastingen betalen, is voor mij ook geen prioriteit

Welkom! Mooie wagen, mooie kleurencombinatie! :up:

Hendrik, die blokken op je achterbumper kan je er zo afschroeven en dan krijg je dit. klikhierop

Bwa, wete, ik begin er me minder en minder aan te storen aan die stootblokken en vind ze bijwijlen ook al beter passen bij het model dan de smalle. Mensen veranderen, smaken veranderen :popcorn:

De reacties op de stootblokken was wel te verwachten. Het merendeel onder ons (inclusief mij) vind die US blokken maar niks.
                              In Amerika zelf zullen de blokken zo wel niet opvallen aangezien daar alles nogal “dik” is 🙄
                              maar hier in Europa zijn ze niet in proportie.
                              Ieder zijn smaak natuurlijk, dus als jij de blokken inclusief de iPad, ik bedoel nummerplaat!, stoer vind, gewoon laten zoals het is. 😉

Zat al een jaar lang met het idee een oldtimer aan te schaffen

Bij mij was het de midlife-crisis 😆 En bij jou?

Wim

Mooie voorstelling Hendrik, en inderdaad ook niks mis mee met die MG’s, heb zelf ook een MG-C gehad.

Veel succes met de cabrio.

Proficiat!

Rood is voor mij ook de favoriete kleur voor dit type 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.