Rode carrera GT

Home Forum Zeverhoekje Rode carrera GT

• Maker
    Discussie
  • Dan komt ge eens bij de leverancier van stickers toe, dan staat daar iets op hun oprit te blinken 😯
    [IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/432033_3483575377047_1501233231_3142727_1328783197_n.jpg[/IMG]

[IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/426802_3483574537026_1501233231_3142725_963068356_n.jpg[/IMG]

Terwijl ik alles aan het afsluiten ben, klaar om iets compleet anders te gaan doen en elke euro daarvoor tienmaal ga nodig ga hebben zetten ze zoiets voor uw neus. We zullen maar blijven dromen van ooit …

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • Niets is onherstelbaar, maar dit is echt wel wow. Wil de rekening niet betalen 🙂

Eigenlijk echt geen joke, ongeacht wie of wat ermee reed. 😥

[IMG]http://i1274.photobucket.com/albums/y425/Bert991/gt006.jpg[/IMG]

😥 😥

Ik ben er zeker van dat die wagen zal gemaakt worden , 😥
            Binnen 10 of 15 jaar wordt hij verkocht voor een gigantische prijs en ongevalvrij. 😉

Wagen reed tot voor kort hier in de buurt rond.
              Auto is namelijk van een buur. Eén dezer eens achterhalen wat er met de wagen gaat gebeuren…

Hey Bert zoals jij ne goede carrosier bent mag dat toch geen probleem zijn he

Vrees dat hij voor de eeuwige jachtvelden is 😥 😥

Heb gisteren schadefoto’s gezien op informex, ziet er echt niet goed uit ❗

[quote=”Funny” post=110205] Eentje dat moet rechtgetrokken worden ?
                  [/quote]

Vrees dat dat niet zal gaan, is het chassis (monocoque) niet van carbon en dergelijke gemaakt.
                  Als dat kapot gaat zal het moeten vervangen worden vrees ik.
                  Zal serieus €€€€€€€€€€€ gaan kosten 😳

Hey Bert zoals jij ne goede carrosier bent mag dat toch geen probleem zijn he

😀 😀 :relaxman:

Heb net wat extra foto’s gezien van GT, ziet er niet goed uit 😕 😕

de oorzaak staat naast dat zwaantje zeker…

en das volledig in alu als ik mij niet vegis… heel moeilijk te herstellen…

ik denk dat er toch wel wa kosten gaan zijn aan dat snuitke…..(zelf te bepalen aan de wagen of…. :happy: )

Oei, da zal ruzie ruzie ruzie zijn thuis

Binnenkort voor stukken te koop bij FG Porsche…….. da vrouwke 😛

Enig idee wat de schade betreft ? Eentje dat moet rechtgetrokken worden ?
                                Knappe velgen in de kofferbak . 😉

Prolly.
                                  Dat vrouwke met haar hoge hakken was de chauffeur.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.