Römer Prince babystoel (originele Porsche)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Römer Prince babystoel (originele Porsche)

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik heb een originele Römer Prince Babystoel gevonden in topconditie. (G1+G2)

Onze Porsche 997 heeft geen isofix, maar volgens de gebruiksaanwijzing van Porsche kan de babystoel ook met de gordel bevestigd worden.
    Ik vermoed dat deze stoel dan toch ook goed vast zit, iemand ervaring mee? (natuurlijk altijd nog iets beter met Isofix)

Weet iemand of deze stoel ook in de 993 zou geraken?

Zou leuk zijn als ons dochter mee kan in beide!

Groeten,

Olivier

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Zonet onze Romer Prince (originele Porsche stoel) gaan afhalen in Wespelaar.
      Perfecte stoel, sluit enorm goed aan, dus een echte aanrader voor leden die nog op zoek zijn.
      Wij zelf hadden er ook nog 2 te koop gevonden in Nederland, dus voor de vlugge beslissers 😉

Ondertussen nog eens lekker 220 km getoerd met de Porsche, wat blijft dit toch genieten.

Ik zal dit weekend dan nog eens wat foto’s posten van hoe de stoel er uit ziet in de Porsche

OK super, bedankt voor je antwoord.

Anoniem

ja, achteraan. De basis zakt niet helemaal naar beneden, maar het stoeltje staat wel stevig en is niet te hoog zodat het de achterruit niet raakt.
          Ik spreek wel over bevestiging met 3-punts gordel.
          Ziehier fotootje in mijn auto:

IMG_03591361799929.jpg

Bedoel je dan ook achteraan? Want lijkt toch een vrij brede basis te hebben …

Anoniem

voor mijn 4 jarige zoon heb ik een Recaro Milano. Past in een 3.2 en 997 en ziet er nog goed uit ook.

Ik heb al gebruik gemaakt van een Maxi Cosi Cosi Priori, een Maxi Cosi Roda en gewone zitjes (enkel zitstuk) uit het kruidvat. Ik kan ze allemaal eenvoudig plaatsen/installeren in de 996 (allen zonder isofix) en de gasten zitten volgens mij goed vast.

Als de babystoel fysisch past zal ze wel voldoende vaststaan denk ik.

Greetz

L

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.